پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: متأسفانه در کشور ما غذادهی به سگ‌های بلاصاحب به یک مد روشنفکری تبدیل شده و اشخاصی که این کار را می‌کنند مدام مدعی کشتن سگ‌ها توسط شهرداری اراک هستند تا شاید بتوانند به همین واسطه از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و کمک‌های مالی دریافت کنند، این در صورتی است که هیچگاه گزارش عملکردی از نحوه حمایت خود ارائه نمی‌دهند.
شعار سال: مهدی فدوی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: در شش ماه دوم سال گذشته طرح جمع آوری سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر اراک شروع شد و همین امر سبب کاهش تولید مثل سگ‌ها در فصل بهار نسبت به دوره‌های گذشته شد و قطعا نتایج این امر در بلندمدت برای مردم مشهود خواهد شد.

او با بیان اینکه طی سه ماهه گذشته سازمان مدیریت پسماند، ۳۸۷ قلاده سگ بلاصاحب را از سطح شهر جمع آوری کرده است افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته ۶۳ قلاده کمتر شده و به نوعی می‌توان از آن به عنوان اولین دستاورد طرح جهادی مذکور یاد کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تصریح کرد: در حال حاضر تعداد اکیپ‌های زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده و از سوی دیگر شیفت‌های فعالیتی این اکیپ‌ها نیز افزایش یافته است تا رضایت مردم حاصل شود.

فدوی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۰۰ قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر زنده گیری شده است، عنوان کرد: سگ‌های بلاصاحبی که توسط مأموران سازمان زنده گیری می‌شوند؛ به پناهگاه حیات شهرداری منتقل شده و در یک محیط کاملا امن به زندگی خود ادامه می‌دهند به طوری که غذا دهی روزانه آن‌ها مرتبا انجام شده و دامپزشک معتمد نیز بر تمامی فرآیند زندگی آن‌ها به ویژه انگل‌زدایی، واکسیناسیون و عقیم سازی سگ‌ها نظارت کامل دارد.

او با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین مشکل درخصوص سگ‌های بلاصاحب غذادهی بعضی شهروندان به آنهاست و گفت: در تمام جهان غذادهی به حیوانات بلاصاحب در سطح شهر ممنوع است چرا که این کار محیط زیست انسانی را دچار چالش می‌کند. از سویی نیز در جامعه امروز ما تناقضات وسیعی در این زمینه وجود دارد که اجازه نمی‌دهد جمع آوری سگ‌های بلاصاحب به درستی انجام شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تصریح کرد: متأسفانه در کشور ما غذادهی به سگ‌های بلاصاحب به یک مد روشنفکری تبدیل شده و اشخاصی که این کار را می‌کنند مدام مدعی کشتن سگ‌ها توسط شهرداری اراک هستند تا شاید بتوانند به همین واسطه از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و کمک‌های مالی دریافت کنند، این در صورتی است که هیچگاه گزارش عملکردی از نحوه حمایت خود ارائه نمی‌دهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۵۸۳۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
یا ازین ور بوم میفتیم یا اون ور!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین