پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
کانال خبر فوری مدعی شد؛ گفته می‌شود یک مقام دولتی که سابقه عضویت در شورای نگهبان را نیز دارد، در تماس و گفتگو با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه‌هایی به آن‌ها در خصوص ترکیب آینده حقوق‌دانان شورای نگهبان داشته است.
شعار سال: کانال خبر فوری مدعی شد؛ گفته می‌شود یک مقام دولتی که سابقه عضویت در شورای نگهبان را نیز دارد، در تماس و گفتگو با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه‌هایی به آن‌ها در خصوص ترکیب آینده حقوق‌دانان شورای نگهبان داشته است.

این فرد که مسئولیت مهمی در دولت سیزدهم بر عهده گرفته است، تلاش می‌کند با دخالت در رأی نمایندگان و فشار به آنان زمینه را برای چینش ترکیب مورد نظر خود فراهم کند.

این اولین بار است که یک مقام دولتی با فشار به نمایندگان مجلس، بصورت مستقیم در انتخابات حقوقدانان شورای نگهبان دخالت می‌کند.

گفته می‌شود برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هشدار‌هایی به این فرد برای پرهیز از اقدامات شائبه برانگیز او داده‌اند.

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه روز یکشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ۶ نفر را برای انتخاب از سوی نمایندگان مجلس جهت عضویت در شورای نگهبان معرفی کرد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرام دیده بان ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
شایدم اولین باره که اعلام شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین