پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
یک سال خوردن پول مردم به بهانه‌های مختلف، یک سال اجحاف حتی از نوع غیر خود خواسته، یک سال کم فروشی و غیره، تنها و تنها بخشی از پیامد‌های حضور انحصاری شرکتی بنام شرکت مخابرات است. انقلاب کردیم که استعمار خارجی را بیرون کنیم، ریشه استثمار داخلی را بخشکانیم و تمدن سازی اسلامی- ایرانی کنیم. انقلاب نکردیم که انحصار جدید برای گروهی جدید بوجود بیاوریم. شرکت مخابرات، بار‌ها و بار‌ها توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال مورد نقد منصفانه برای احقاق حقوق مردم قرار گرفته است، اما گویا رویه‌های فعالیتی این شرکت با بعضی از اصول ریشه‌ای انقلاب، زاویه پیدا کرده و احساس انحصار و قلدری خاص می‌کنند. امکان ندارد که شرکت مخابرات به حرف وزیر ارتباطات تمکین کرده و زیان‌های وارده به مشترکین در یک سال را جبران کند. می‌گویید نه، نگاه کنید و حقانیت نظراتمان را ببینید. تا زمانی که در کشور، مدیران اجرایی بزرگتر از سیستم‌ها می‌شوند، این نوع سلیقه گرایی امری طبیعی است. دلمان به حال انقلاب و مردمی که صادقانه آن را ایجاد کردند و ۳۰۰ هزار شهیدی که به پایش جان دادند، می‌سوزد.

شعار سال :وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: عامل اصلی قطعی اخیر اینترنت که به دلیل آتش سوزی یکی از حوضچه‌های مخابراتی رخ داد، عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیرعامل بود و ما موضوع را دنبال می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین نباشیم، هم‌چنین اعلام کردیم که شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند.

عیسی زارع پور، در حاشیه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، پیرامون کندی اینترنت در روز‌های گذشته، گفت: هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی در مشهد بود که در اثر قصور پیمانکاران یکی از فیبر‌های نوری قطع شد و موجب قطعی ارتباط چند استان بود که برطرف شد؛ ما این موضوع را بررسی می‌کنیم تا با مقصرین احتمالی برخورد شود.

وی افزود: هم‌چنین روز دوشنبه یکی از حوضچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیرعامل بود و ما موضوع را دنبال می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین نباشیم، هم‌چنین اعلام کردیم که شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند.

وزیر ارتباطات درباره اختصاص اینترنت رایگان به سه دهک جامعه، گفت: حدود یک میلیون نفر ثبت‌نام کردند و بسته ۴۰ گیگ برای آنان از ابتدای مردادماه فعال شده و تا پایان سال مهلت دارد و بسته‌ی تخصیص به آنان برای سال آینده نیز ۵۰ گیگ است.
تعداد بازدید : 5
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۷۱۰۴۹، www.citna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
وقتی آدم درست روی جای درست قرار نمی گیره این نوع برخوردها طبیعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
مخابرات به حرف کی گوش می ده. مدیرعامل سابقش رو یادتونه صدر رو می گم. کی اونو آورده بود؟ پس زور بی جا نزنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین