پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
حدود چهارماه است که ۲۸ کارخانه خوراک دام کرمانشاه با ۷۰۰ کارگر را به دستور تعطیل کرده اند. حدود ۲۵ هزار تن نهاده خریداری شده با ارز دولتی هم بلاتکلیف مانده و در حال فاسد شدن است. اگر وزیر عرضه نداشته یا به هر دلیلی تمایلی به پاسخگویی ندارد، مشکل دامداران چیست؟ چرا باید منافع ملی به همین سادگی نابود شود. با قید فوریت درخواست رسیدگی داریم.
شعار سال: به گفته کارخانه داران تولید خوراک دام در ۲۸ کارخانه استان کرمانشاه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به دستور جهاد کشاورزی استان متوقف شده و از عرضه نهاده‌های دامی در این کارخانه‌ها جلوگیری می‌شود. به گفته این کارخانه داران هم اکنون ۲۵ هزار تن نهاده‌های دامی توقیف شده در این کارخانه‌ها به علت گرمای هوا و ماندگاری زیاد در انبار‌ها در حال فاسد شدن هستند. در این میان ۷۰۰ کارگر این کارخانه‌ها بیکار شده اند و از کارخانه راهی خانه‌ها شده اند.
تعداد بازدید : 19
تعداد بازدید : 16
سلطانعلی چهری ، مدیر عامل تعاونی گاوداران شهرستان بیستون می گوید که چند بار پرسیده ایم ، حتی مدیران کارخانه های خوراک دام هم از جهاد استان پرسیده اند اما هیچوقت پاسخ مشخص و روشنی نگرفته ایم! هیچکس نمی داند دلیلش چیست! اگر یک دامدار جهت رفع نیاز غذایی دام ها ، خودش را به هر دری بزند نمی تواند حتی یک کیلو کنسانتره برای دام های خود تهیه کند . از طرفی حتی کارخانه های خوراک دام نیز آماده همکاری با دامداران استان هستند برای تولید و توزیع خوراک ، اما متاسفانه پلیس امنیت مانع آنان بوده و با تحمیل جریمه های سنگین به شدت با کارخانه های خوراک دام برخورد می کند!
آقای رئیس جمهور، ۲۵ هزار تن نهاده بلاتکلیف مانده و در حال فاسد شدن است، جهاد می‌گوید حق ندارید استفاده کنید؟!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
1
می دانید 25 هزار تن برای تغذیه چند دام کافی است؟ چرا فکری نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین