پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه صادرات یکی از طرح‌های مهم اقتصادی است تاکید کرد: روند ساخت و پیشرفت پروژه پایانه صادراتی در آزادراه قزوین-تهران رضایت‌بخش نیست.
شعارسال: منوچهر حبیبی، معاون امور اقتصادی استاندار قزوین شب گذشته در پنجمین کارگروه صادرات غیرنفتی استان که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، گفت: صادرات یکی از طرح‌های مهم اقتصادی است و به همین منظور سند توسعه صادرات دراستان تدوین شده است.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: توسعه صادرات در قزوین ۸۰۰ میلیون دلار و طبق سند سازمان توسعه تجارت کشور ۴۳۰میلیون دلاراست.

وی افزود: تسهیلات ۱۱درصدی توسط صندوق توسعه ملی به منظور تحقق اهداف و شکوفایی اقتصادی در حوزه صادرات بخش‌های صنعت و کشاورزی پیش‌بینی شده است؛ البته بانک‌ها در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین درادامه افزود: طبق بررسی‌ها به نظر می‌رسد صادرکنندگان از تسهیلات ۱۶درصدی ارائه شده نیز استقبال نکرده‌اند.

حبیبی با اشاره به بررسی روند پیشرفت توسعه پایانه صادراتی در بخش آزادراه قزوین تهران ابراز کرد: اگرچه روند کار رضایت بخش نیست ولی امیدواریم مشکلات موجود در فازعملیاتی با تزریق سرمایه یا مشارکت بخش خصوصی تسهیل و برطرف گردد.

معاون امور اقتصادی استانداری به یکی از مشکلات اصلی صادرکنندگان اشاره کرد و گفت: مشکل حمل و نقل یکی از موانع پیش روی هر صادرکننده است؛ البته باید با بررسی‌های لازم این مسائل مرتفع شود و تا حدامکان زمینه اشتغال برای رانندگان هم استانی فراهم گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخص نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 119744، www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
چه عجب یک مسئول استانی نقد واقعی می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین