پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط بان برومند نجفی که اخیرا به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رای دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.
شعار سال: سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط بان برومند نجفی که اخیرا به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رای دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

صفحه یگان حفاظت محیط زیست نوشت: ساعتی پیش برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده، توسط پدر مقتول در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه به شهادت رسید.

در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۹، یکی از مخبران یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با مشاهده چهار شکارچی غیرمجاز که با خودروی آفرود وارد منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه شده بودند و به‌گفته این مخبر، اقدام به شکار کرده بودند، موضوع را به پاسگاه محیط‌بانی مستقر در منطقه اطلاع می‌دهد.

بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی، پنج نفر از نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه برای بررسی مسئله خود را به خودروی شکارچیان می‌رسانند و در درگیری میان نیرو‌های محیط‌بانی و شکارچیان، ضمن اصابت تعدادی تیر به خودروی شکارچیان، یک نفر از آن‌ها با گلوله محیط‌بان نجفی زخمی می‌شود و در ادامه جان خود را از دست می‌دهد.

بر اساس آخرین جزئیات این پرونده، درخواست اعاده دادرسی پرونده محیط‌بان برومند نجفی توسط دیوان‌عالی کشور پذیرفته شده بود و این پرونده برای رسیدگی مجدد حقوقی، به شعبه هم‌عرض، ارجاع داده شده بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۷۴۷۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین