پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: سایت ۸۷۲ هکتاری کشت گلخانه ای و مجتمع اقتصادی کمیته امداد در شهرستان تاکستان راه اندازی می شود.
شعارسال: منوچهر حبیبی در دیدار با منوچهر رزمجو قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، گفت: این سایت در شهرستان تاکستان و با مشارکت مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور و استان ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : مسئولان کمیته امداد کشور برای تسریع در ایجاد زیر ساخت های لازم برای شروع عملیات اجرایی سایت تأکید دارند.

حبیبی با اشاره به ابلاغ اعتبار ۷۰۰ میلیاردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای شش هزار مددجوی کمیته امداد استان گفت : مقرر شد این تسهیلات در مسیر طرح های اشتغالزایی خرد و کوچک از سوی بانک های استان و با پیگیری کمیته امداد عملیاتی شود.

وی یادآور شد : با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد در سطح یکهزار خانواده تحت حمایت این نهاد اشتغال ایجاد می شود.

معاون اقتصادی استاندار همچنین به استفاده از انرژی خورشیدی در سطح کوچک و خرد در مناطق مختلف روستایی استان اشاره کرد و گفت : شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان همکاری لازم را برای ارائه خدمات فنی در این زمینه دارد و کمیته امداد استان باید با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تاکستان، تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 آبان 1395، کدخبر: 43122، www.takpress.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
تاکستان واقعا ظرفیت افزایش تولید داره با احداث گلخانه وتوجه بهش تولید افزایش پیدا میکنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین