پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ارائه طرح پیشنهادی ترافیک به شورای عالی ترافیک تا پایان شهریور خبرداد. مجتبی شفیعی گفت: این گروه، طرح جدید را بررسی می‌کند تا بهایی که از مردم بابت طرح ترافیک دریافت می‌شود، عادلانه‌تر شود.
شعار سال: مجتبی شفیعی گفت:طرح ترافیکی که درحال اجراست، نواقصی دارد بر این اساس، گروهی زیر نظر شورای ترافیک تهران از مجموعه کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال بررسی آن است.

معاون شهردار تهران افزود: این گروه، طرح جدید را بررسی می‌کند تا بهایی که از مردم بابت طرح ترافیک دریافت می‌شود، عادلانه‌تر شود.

مجتبی شفیعی با تأکید بر اینکه مبلغ دریافتی از مردم باید متناسب با میزان عوارضی باشد که یک خودرو برای شهر ایجاد می‌کند، افزود: عوارض باید براساس زمان، مکان و ایجاد آلایندگی متغیر باشد و نباید یک عدد ثابت برای شهر تنظیم شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:جریان ترافیکی در شهر دائم درحال تغییر است برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضع بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.

مجتبی شفیعی با بیان اینکه باید مبلغ عوارض در معابر خلوت کاهش یابد، افزود: همچنین مبلغ عوارض در روز‌های آلوده‌تر هوا باید در مقایسه با روز‌های عادی تغییر کند که بر این اساس یک تیم متخصص منتخب درحال کار کردن روی این موضوع است و امیدواریم تا پایان شهریور طرح اولیه‌ای برای تصویب به شورای عالی ترافیک تهران ارائه شود که اگر این طرح تصویب شود، از سال آینده اجرا خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۳۵۴۲۴۵۸، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین