پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۲۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
به دنبال تصویب و ابلاغ تغییرات و اصلاحات کنکور ۱۴۰۲ که دو بار برگزاری آزمون در سال، اعمال ۶۰ درصد سوابق تحصیلی و حذف سوالات ۴ درس عمومی از پربحث‌ترین این تغییرات بین خانواده‌ها، کنکوری‌ها و حتی فعالان حوزه آموزش عالی بوده، اعتراضات به خانه ملت هم رسید و نمایندگان معترض به شورای عالی انقلاب فرهنگی اخطار دادند که در صورت لغو نکردن این مصوبه، طرحی در مجلس به تصویب خواهد رسید که مصوبه شورا را از وجاهت قانونی ساقط کند. در تداوم این ماجرا، امروز جمعی از داوطلبان کنکور امروز، در اعتراض به مصوبه کنکور ۱۴۰۲ مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند. احمد توکلی نماینده اسبق مجلس هم در این تجمع حضور داشت.
شعار سال: جمعی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ صبح امروز در اعتراض به مصوبه کنکور در سال ۱۴۰۲ مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند.

داوطلبان با شعار‌هایی همانند «در پرتو عدالت رئیس جمهور حمایت»، «عدالت آموزشی حق مسلم ماست»، «فریاد تک تک ما لغو تصویب شورا» و «مصوبه شورا بر ضد ما محرومان» خواهان لغو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

داوطلبان این مصوبه را بر خلاف عدالت آموزشی می‌دانند و بر این باروند که به دلیل یکسان نبودن آموزش در کشور، تاثیر معدل به ضرر داوطلبان مناطق محروم تمام می‌شود.


تجمع داوطلبان کنکور مقابل سازمان سنجش در اعتراض به مصوبه کنکور ۱۴۰۲

حاضران در این تجمع معتقدند که در صورت اجرای این مصوبه، مافیا از بین سوالات تستی کنکور از بین نمی‌رود و نافذتر می‌شود. همچنین مافیای تشریحی و ترمیم معدل نیز ایجاد خواهد شد.

گفتنی است احمد توکلی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در این تجمع حضور دارد.

توکلی درباره مصوبه شورای انقلاب فرهنگی گفته است که این مصوبه فقرا را پایدار می‌کند و این ضداسلام، ضد حق و ضد خدا و پیغمبر است.
 
تعداد بازدید : 31
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۷۸۸۱۰۴، www.aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
مثل بقیه مصوبات بدون مشورت با اهلش تصمیمی گرفته میشه و تصویب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین