پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت:در هفت ماهه اول سالجاری؛بیش از100میلیون دلار محصولات کشاورزی از این استان به خارج از کشور صادر شده است.
شعارسال: مهندس علی اکبر متقی فرد در جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان قزوین که با حضورفریدون همتی استاندار ، معاونین استاندار و مدیران کل استان در مجموعه باغستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : از این میزان محصول صادر شده 46 میلیون دلار از گمرکات استان قزوین و حدود 54 میلیون دلار نیز از سایر گمرکات کشور صادر شده است .

وی اقلام صادراتی را ؛ کشمش ، تخم مرغ ، مرغ، میوه ، گوجه و سایراقلام و محصولات کشاورزی ذکرکرد.

متقی فرد اضافه کرد : سیاست دولت در زمینه صادرات کشمش در مقابل واردات موز است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازار در برابر بازار یکی از راههای خوب وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید داخلی و محصولات کشاورزی است .

متقی فرد تصریح کرد : صادرات در بخش کشاورزی توسط اتحادیه دامداران انجام می شود و آمادگی لازم برای برنامه های مشارکتی با پایانه صادراتی جهت مشارکت در امر صادرات محصولات کشاورزی را داریم.

وی تاکید کرد : اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی آمادگی همکاری با پایانه های کشاورزی برای حضور در صادرات محصولات کشاورزی را دارند .

این مقام مسئول یاد آور شد : بهترین همراه جهاد کشاورزی ؛ اتحادیه های و تعاونی های کشاورزی هستند که می توانند در امر صادرات مشارکت و حضور داشته باشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جهاد کشاورزی قزوین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 2876، www.jkqazvin.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین