پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
ورودی اصلی پردیس دانشگاه شیراز در میدان ارم قرار دارد. باغ ارم ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو نیز در بلوار ارم روبروی پردیس دانشگاه شیراز واقع است.
شعار سال: این روز‌ها نماد ورودی پردیس ارم دانشگاه شیراز واکنش‌هایی را در پی داشته و کاربران شبکه‌های اجتماعی، طرح اجرا شده را در خور این دانشگاه ندانسته‌اند؛ این دانشگاه در پاسخ اعلام کرد که این طرح کامل نیست و در حال تکمیل و اصلاح است.

روابط‌عمومی دانشگاه شیراز در مطلب ارسالی به یک رسانه نوشت: طی چند دهه گذشته، در مدیریت‌های مختلف، برای طراحی سردر ورودی دانشگاه شیراز، چندین نوبت فراخوان عمومی اعلام و طرح‌های بسیاری نیز دریافت شده است.

در این مطلب آمده است: پس از بررسی طرح‌ها ازسوی اعضای کمیته داوری، چنین نتیجه‌گیری شد که ایجاد هرگونه سازه حجیم در ورودی دانشگاه به‌عنوان سردر، موجب از بین رفتن چشم‌انداز زیبای دانشگاه از داخل خیابان ارم و بالعکس می‌شود. از همین‌رو تصمیم نهایی آن شد که به‌جای ساخت سردر، درِ ورودی و محیط پیرامون آن ساماندهی شود.

دانشگاه شیراز با قدردانی از حساسیت دانشگاهیان و شهروندان این کلانشهر تاکید کرده است: طرح ساماندهی ورودی پردیس ارم این دانشگاه، هنوز کامل نشده و بخش مربوط به نصب المان و آرم دانشگاه نیز با بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران مرتبط با موضوع، در حال تکمیل و اصلاح است.


تعداد بازدید : 6

واکنش یکی از کاربران به نماد ورودی دانشگاه شیراز
 


ورودی اصلی پردیس دانشگاه شیراز در میدان ارم قرار دارد. باغ ارم ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو نیز در بلوار ارم روبروی پردیس دانشگاه شیراز واقع است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۶۹۱۹۷، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین