پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده و پس از مدتی بیماری در ۴ شهریور سال ۱۴۰۱ش در سن ۹۲ سالگی در اصفهان درگذشت. پیرو درگذشت آیت الله ناصری، سه روز عزای عمومی در اصفهان اعلام شده است.

شعار سال: آیت الله ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان دارفانی را وداع گفت. آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت.

آیت الله محمّد علی ناصری دولت آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او زاهد متّقی حجّت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ و در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

آیت الله ناصری  استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان در گذشت

آیت الله ناصری دروس حوزوی را در حوزه علمیه نجف و نزد اساتیدی همچون آیت الله خویی، امام خمینی، سید محمود حسینی شاهرودی و میرزا هاشم آملی گذراند و در عرفان عملی نیز از عارفانی چون محمد کوفی، عباس قوچانی و سید هاشم حداد بهره برد. وی پس از بازگشت به اصفهان، بیش از ۴۰ سال علوم دینی و حوزوی را تدریس کرد. نامبرده از سال ۱۳۵۹ش، امام جماعت مسجد کَمَرزَرّین اصفهان بود و مجالس سخنرانی برگزار می‌کرد. برخی از سخنرانی‌های وی در چهار عنوان کتاب با موضوع مهدویت و نهج البلاغه به چاپ رسیده است. تأکید زیاد بر یادآوری نام امام مهدی(عج)، از ویژگی‌های او بود.
 
 
ماجرای فایل صوتی آیت الله ناصری درباره زمان ظهور امام مهدی(عج) : 

در نیمه دوم دهه هشتاد شمسی فایلی صوتی با صدای آیت الله ناصری منتشر شد که بر اساس آن، محمدعلی ناصری از آیت‌الله بهجت، مرجع تقلید وقت شیعه، نقل کرده که فردی که با امام زمان(ع) ملاقات دارد بشارت داده است که ظهور نزدیک است و حتی پیرمردها هم آن را درک خواهند کرد.

گفته شده این ادعا نخست توسط یک سخنران معروف در دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۰ش مطرح شد. سپس در سال ۱۳۸۳ش فیلم سخنرانی ای از محمدعلی ناصری در مدینه منتشر شد که همین سخنان را نقل می‌کرد. در سال ۱۳۸۷ش نیز فایل صوتی آن به صورت گسترده منتشر شد.

انتشار این سخنان واکنش‌هایی را در پی داشت و برخی آن را مصداق تعیین وقت برای ظهور دانستند. فرزند آیت‌الله بهجت تصریح کرده که پدرش این سخن را به نقل از فرد دیگری گفته و خودش هیچ‌گاه ادعا نکرده که پیرمردها هم ظهور را درک خواهند کرد و از نقل این سخنان نیز بسیار ناراحت شده است . 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۲۲۷۸۲، www.yjc.news / سایر منابع 
اخبار مرتبط
برچسب ها: درگذشت آیت الله محمدعلی ناصری ، آیت الله ناصری استاد اخلاق درگذشت ، آیت الله محمدعلی ناصری که بود ، درگذشت استاد اخلاق ، درگذشت استاد حوزه علمیه قم ، زندگینامه آیت الله محمدعلی ناصری ، تفاوت محمدعلی ناصری اصفهان با محمدرضا ناصری یزد ، سه روز عزای عمومی در اصفهان ، آثار آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی ، اساتید آیت الله محمدرضا ناصری دولت آبادی ، شاگران خاص آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی ، عرفان آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی ، در امتداد نور آیت الله ناصری ، رسم بندگی آیت الله ناصری ، سخن دوست آیت الله ناصری ، امام جماعت مسجد کَمَرزَرّین اصفهان ، تاریخچه مسجد کَمَرزَرّین اصفهان ، موضوع مهدویت و نهج البلاغه ، تاکید آیت الله ناصری به توسل بر امام زمان ، کتاب آب حیات آیت الله ناصری ، آیت الله ناصری و نزدیکی زمان ظهور ، وعده ظهور امام زمان آیت الله ناصری به نقل از بهجت ، وعده درک ظهور برای پیرمردها ، مصداق تعیین وقت ظهور ، انتقاد بر آیت الله ناصری برای نقل وقت ظهور ، نقل آیت الله ناصری از آیت الله بهجت
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
خداوند رحمتش کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین