پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه محترم قزوین مدعی شده است که برخی کارکنان و کارمندان ادارات استان در روز‌های اخیر بازداشت شده اند. این افراد بخشی از پرونده‌های افراد مجرم را در ازای دریافت پول می‌دزدیدند و نابود می‌کردند. هرچند این کار، کار تازه‌ای در قوه قضائیه نیست و گم شدن پرونده یا مدارکی در آن، سابقه آسیب تاریخی دارد، اما برخورد با این نوع جرایم، قابل تحسین است. لازم به توضیح است که متاسفانه در سازمان ثبت املاک و ساختار‌های سازمانی ذیل آن هم، گزارشاتی در این خصوص داشته ایم.

شعار سال:  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه آبیک برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ائمه جمعه سخنگویان نظام جمهوری اسلامی هستند، باید با توطئه دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه مقابله کرده و یأس‌زدایی و امیدآفرینی را در دستور کار اصلی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: این سخنگو بودن ایجاب می‌کند که برای تقویت همدلی و وحدت بین مردم و رشد نظام تلاش کنیم. امروز برخی افراد و جریان‌هایی که از دشمن خط می‌گیرد و همچنین بعضی افراد هم به صورت ناآگاهانه تولید یأس و ناامیدی می‌کنند که باید امامان جمعه این موضوعات را رصد کنند و برای ایجاد امید و مقابله با یأس‌آفرینی حرکت کنند.

عابدینی با اشاره به دستگیری برخی کارکنان و کارمندان ادارات استان در روز‌های اخیر گفت: این افراد پرونده‌های افراد مجرم را در ازای دریافت پول می‌دزدیدند و نابود می‌کردند؛ بنابراین باید تلاش کنیم امیدواری را با واقع‌بینی بیشتر کنیم. یعنی باید فساد‌هایی که می‌بینیم را افشا کنیم و جلوی نفوذی‌هایی که فساد می‌کنند را با کمک مسئولان بگیریم.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دیدبان ایران، تاریخ انتشار:12شهریور1401 ، کدخبر:138667،www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین