پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی مدعی باسوادی ۹۷ درصدی ایرانیان شده است؟ واقعا کسی نیست که به ایشان مشاوره دهد و واقعیات را در گوشش زمزمه کند؟ این آمار را از کجا آوردی آقای عبدی؟ بازگشت به بی سوادی در سوادآموزان نهضت چقدر است؟ بر اساس برخی گزارشات دریافتی، خودت در کارت درمانده شده ای، چرا فرار به جلو با مقایسه نادرست آمار‌های قبل و بعد از انقلاب می‌کنی؟ از تعداد دانش آموزان ترک تحصیل کرده مطلع هستی؟ چرا اوضاع را گل و بلبل نشان می‌دهی و به نظام و جمهوری اسلامی و انقلاب خیانت می‌کنی؟ با سوادی در کله تو چه تعریف شده؟ آیا سواد را صرفا توانایی خواندن و نوشتن می‌دانی؟ متاسفیم برایت عزیز. جای ترحم وجود دارد به این حد از تحلیل ها.

شعار سال: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: نرخ باسوادی در کشور۹۷.۱ درصد و در هرمزگان ۹۶ درصد است.

علیرضا عبدی در سفر به استان هرمزگان با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی نرخ باسوادی در کشور ۴۷ درصد بود، بیان داشت: ویژگی مهم سوادآموزی در کشور، اجباری نبودن آن است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ هزار آموزش دهنده در طرح نهضت سوادآموزی کشور فعالیت می‌کنند که هزار و ۴۰۰ نفر از آن‌ها در هرمزگان هستند، خاطرنشان کرد: نهضت سوادآموزی در کشور به صورت برون سپاری و با همکاری موسسه‌های مختلف در حال اجراست.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در پایان عنوان کرد: نرخ باسوادی در شهرستان‌های بشاگرد، جاسک و میناب پایین‌تر از متوسط استان هرمزگان است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۸۵۷۱۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین