پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از پیش‌بینی ایجاد یک هزار اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

شعار سال: وحید انتظاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال دولت توجه ویژه‌ای به امر اشتغال و سرمایه‌گذاری دارد.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و منابع مالی موجود در شهرستان آبیک در امر تولید و ایجاد اشتغال ضروری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت این شهرستان در ایجاد اشتغال مطلوب و افزایش بهره‌وری مؤثر است.

انتظاری خاطرنشان کرد: توانمندی‌های شهرستان آبیک در دو بخش روستایی و شهرستانی باید شناسایی شود که استاندار قزوین نیز بر احصای مزیت‌های رقابتی در شهرستان‌ها تأکید کرده است.

این مسؤول بیان کرد: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک باید ظرفیت‌ها، مزایا، نقاط ضعف و قوت این شهرستان را مشخص کرده و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک تصریح کرد: در حال حاضر مسؤولان جهاد کشاورزی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخشداری بشاریات گزارش مزایا، ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت این شهرستان را ارسال کرده‌اند.

انتظاری مطرح کرد: از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود کارشناسانه‌تر و موشکافانه‌تر در زمینه احصای ظرفیت‌های این شهرستان وارد عمل شده و مشخص کنند که چه نوع تولیدی می‌تواند در افزایش بهره‌وری آن در شهرستان آبیک نقش بسزایی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: با بانک اطلاعاتی شامل ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت شهرستان آبیک می‌توان در راستای افزایش راندمان و بهره‌وری از تولیدات گام‌های مؤثری برداشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: طی سه ماهه امسال طبق گزارشات رسیده از کاریابی‌ها 110 نفر مشغول به کار شده‌اند.

انتظاری با اشاره به اعلام آمادگی مدیران شهرک صنعتی مبنی بر استقرار کانکس برای سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران تصریح کرد: از سازمان حمل و نقل همگانی و درون شهری و نیز اداره حمل و نقل و پایانه‌های عمومی شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به تهیه سرویس ایاب و ذهاب برای کارگران بومی اقدام کنند.

این مسؤول بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار شغل از سوی ادارات شهرستان آبیک طی سال جاری ایجاد شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: در حال حاضر ادارات کل ورزش و جوانان، بسیج سازندگی، بهزیستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی تعهدی را مبنی بر ایجاد اشتغال را نپذیرفته و اعلام نکرده‌اند.

انتظاری یادآور شد: در زمینه تعهد ایجاد اشتغال، به غیر از اداراتی که تعهد ایجاد اشتغال می‌کنند گزینه سایر هم در لیست ایجاد تعهد وجود دارد که شامل شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و سایر ادارات بوده و امید است امسال این امر تحقق یابد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395، کد مطلب: 13950305001417:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
باباین حجم از جوونای بیکار این امار ها ورقم ها باید بیشتر بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین