پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای اسلامی قزوین از احداث ترمینال شرقی در میدان مینودر قزوین خبر داد.
شعارسال: حکمت‌الله داوودی رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای اسلامی قزوین از احداث ترمینال شرقی در میدان مینودر قزوین خبر داد.

وی گفت: این ترمینال بنابر مصوبه سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین و به همت مجموعه مدیریت شهری احداث خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای اسلامی قزوین افزود: برای تملک زمین و ساخت آن معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری نیر هماهنگی دارند.

داوودی خاطرنشان کرد: با ساخت و راه اندازی این پایانه بخش مهمی از سفرهای برون شهری قزوین ساماندهی می‌شود.

* ضرورت رفع سد معبر در مناطق تجاری قزوین

سید مهدی کاظمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اظهار داشت: رفع سد معبر در راستای بهبود تردد شهروندان و جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی به خصوص در مراکز پرتردد تجاری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله میراث فرهنگی‌ و قوه قضاییه برطرف کردن این مشکلات آسان‌تر می‌شود.

کاظمی افزود: به منظور ادامه فعالیت اقشار کم درآمد جامعه مانند دست‌فروشان بازارچه‌ای مناسب در نظرگرفته شده است.

* کسب 459 میلیون ریال درآمد از پرداخت عوارض کسب و پیشه در منطقه 3 قزوین

کیومرث فدائی‌فر مدیر شهرداری منطقه سه استان قزوین اظهار داشت: همکاری و تعامل پیشه‌وران در پرداخت به موقع عوارض در هفت ماه نخست سال جاری، موجب کسب 459 میلیون ریال درآمد برای منطقه سه شهرداری قزوین شده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان درآمد حاصل از واحدهای تجاری در تیرماه سال جاری به مبلغ بیش از 171 میلیون ریال و کمترین درآمد مربوط به واحدهای تجاری در اردیهشت امسال به مبلغ بیش از هفت میلیون ریال بوده است.

شهرداری منطقه سه استان قزوین از صدور 198 پروانه و 208 پایان کار ساختمانی در این مدت از سوی واحد شهرسازی این منطقه خبر داد و گفت: در این مدت نیز 21 مورد پروانه ساختمانی تمدید و 13 مورد پروانه ساختمانی اصلاح شده است.

فدائی‌فر خاطرنشان کرد: در ماه‌های مهر ماه، خرداد و شهریور سال جاری با ترتیب با صدور 41 ،32 و 31 پروانه بیشترین پروانه ساختمانی و در ماه‌های خراد، شهریور و تیر سال جاری به ترتیب با صدور 35، 32 و 30 بیشترین میزان پایان کار ساختمانی صادر شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1395، کدخبر: 1246045 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین