پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
استاندار در جمع مدیران استانداری تاکید کرد:حادثه آوج، ضرورت و اهمیت اقامت مدیران در محل خدمت را

شعار سال: مرتضی روزبه در نشست هفتگی مدیران ستادی استانداری بیان داشت: استان قزوین در مسیر ارتباطی و محور مواصلاتی چندین استان کشور قراردارد که هر ازچند گاهی حوادث و سوانحی از قبیل تصادفات جاده ای در آن اتقاق می افتد که ممکن است مثل حادثه تصادف زنجیره ای آوج منجر به کشته و مجروح شدن برخی از مسافرین شود.

وی افزود: در حادثه تصادف آوج با مسائلی چون تجمع و ازدحام جمعیت، ترافیک خودروها و را ه بندان مواجه شدیم که با اعزام معاونین سیاسی - امنیتی و امور عمرانی استانداری موضوعات پیگیری و تصمیمات لازم برای پیشگیری از این گونه حوادث اتخاذ شد.

استاندار اظهار کرد: در استان قزوین ،نقاط آسیب پذیر و حادثه خیزی داریم که باید در جهت ساماندهی و بهبود این مناطق برای پیشگیری از حوادث جاده ای چاره اندیشی و تصمیم گیری شود .

وی با تاکید مجدد بر اقامت مدیران در محل خدمت تصریح کرد:فرمانداران ،بخشداران ، شهرداران و مدیران شهرستان ها و بخش ها باید در حوزه استحفاظی و محل خدمت خود اقامت داشته باشند و حادثه آوج ضرورت و اهمیت توجه به این اصل مدیریتی را بخوبی نشان داد.

استاندار ادامه داد: مسئولین و مدیران باید در متن مردم زندگی کنند تا در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و سوانح جاده ای در محل حاضر باشند و اوضاع را در زمان مناسب مدیریت و ساماندهی کنند.

وی تصریح کرد:60 درصد از مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه در سایه سکونت مدیر در محل خدمت و حضور به موقع وی محقق می شود اما زمانیکه فرماندار . بخشدار،شهردار و مدیر مربوطه در محل خدمت حضور نداشته باشد عصبانیت مردم شعله ور می شود و زخم آنها التیام نمی یابد .

استاندار با بیان اینکه"پذیرش مسئولیت یعنی سکونت در محل خدمت" در ادامه گفت:مدیران نمی توانند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند و این مشکل باید از طریق معاونین استانداری پس از پایان تعطیلات تحصیلی پیگیری و محقق شود و اگر مدیری با این اصل موافق نیست باید مدیر خوب غیر مقیم را رها کنیم و به سراغ مدیر متوسط اما مقیم برویم که کارائی اش بیشتر است .

روزبه افزود: تجربه بنده با سه دهه کار در حوزه وزارت کشور نشان می دهدکه مدیر باید درمیان مردم حشر و نشر داشته باشد فلذا تعارف ها را باید کنار گذاشت و در این زمینه تصمیم اساسی گرفت وپس از پایان سال تحصیلی هیچ عذری در این زمینه از سوی مدیران پذیرفته نیست.

وی افزود: هزینه حوادث برای نظام و کشور بسیار بالاست که در سایه اقامت مدیران در محل خدمت این هزینه ها کاهش پیدا می کند .

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی صدای قزوین، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1394، کد مطلب: -:www. tnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خب الان براتون درس عبرا شده کاش فکری بکنین تا دوباره شاهد همچین حادثه هایی نباشیم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین