پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
سازمان حج و زیارت اعلام کرد، ۹۳ نفر از ابتدای پیاده‌روی اربعین تا روز جمعه ۲۵ شهریورماه فوت شده‌اند. این آمار بر پایه اطلاعات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر است و فقط زائران بیمه‌شده که مشخصات آن‌ها در سامانه سماح ثبت شده است را در برمی‌گیرد.

شعار سال: سازمان حج و زیارت اعلام کرد، ۹۳ نفر از ابتدای پیاده‌روی اربعین تا روز جمعه ۲۵ شهریورماه فوت شده‌اند. این آمار بر پایه اطلاعات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر است و فقط زائران بیمه‌شده که مشخصات آن‌ها در سامانه سماح ثبت شده است را در برمی‌گیرد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد از دیگر زائران فوت‌شده در پیاده‌روی اربعین که مشخصاتشان در سامانه سماح ثبت نشده و بیمه نداشتند، اطلاعات و آماری ندارد.

سفارت ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که این زائران بیشتر بر اثر تصادف یا مرگ طبیعی در پیاده‌روی اربعین فوت شده‌اند. ازدحام جمعیت و گرمازدگی، از جمله چالش‌ها اربعین امسال نیز اعلام شده بود.

اسامی و مشخصات زائران فوت شده به این شرح است:

آمار و اسامی فوتی‌ها در پیاده‌روی اربعین

آمار و اسامی فوتی‌ها در پیاده‌روی اربعین

آمار و اسامی فوتی‌ها در پیاده‌روی اربعین
آمار و اسامی فوتی‌ها در پیاده‌روی اربعین
 
 
آمار و اسامی فوتی‌ها در پیاده‌روی اربعین
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 856349، www.sharghdaily.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
خدا رحمت شون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین