پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
محمدباقر نوبخت که از طرح چهارخطه کردن قطار تهران - کرج بازدید می کرد درگفتگو با واحد مرکزی گفت: یکی از سیاست های دولت برای حمل و نقل تمرکز بر خطوط ریلی است.

شعار سال: وی با اشاره به اینکه قطار تهران - کرج تاکنون دوخطه بود، گفت: در بازدید آقای رئیس جمهور از کرج تاکید شد که این خط باید تا پایان امسال چهارخطه شود و ما نیز امروز اینجا آمده ایم تا از نزدیک شاهد پیشرفت کار باشیم.

نوبخت افزود: خط کرج - قزوین هم یک خطه بود که باید تا پایان امسال دوخطه شود.

وی گفت: تا پایان این دوره ریاست جمهوری آقای روحانی خط قزوین - زنجان نیز دوخطه می شود و از قزوین تا رشت که فاقد ریل بود یک خطه خواهد شد.

سخنگوی دولت افزود: ادامه آن نیز قرار است تا بندرانزلی و آستارا پیش برود.

نوبخت ادامه داد: این خط قرار است به ریل بین المللی آستارای ایران که قرار است به آستارای روسیه بپیوندد انجام خواهد شد.

وی گفت: طرح دیگری دردست است تا 6 مرکز استان از جمله تبریز به شبکه سراسری ریلی وصل شود.

نوبخت با بیان اینکه در کنار توسعه شبکه ریلی سعی می کنیم شبکه ریلی درون شهری را نیز توسعه دهیم، افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به کرج 186 میلیارد تومان برای قطار شهری کرج اختصاص یافت.

وی گفت: از نظر مسایل اعتباری شرایطی فراهم شده تا بتوانیم در تسهیل حمل و نقل ریلی اقدام کنیم و مشکلات پیمانکاران را حل کنیم.

نوبخت افزود: سال گذشته به دلیل کاهش قیمت نفت مشکلات مالی داشتیم که با مدیریت خوب صورت گرفته جبران شد و برای همه طرح هایی که طی ماه های گذشته با مشکل مواجه بودند تخفیف و تامین اعتبار آنها اقدام می شود.

وی گفت: در کنار توسعه ریل ها 4 آزادراه و بزرگراه در مسیر فیروزکوه، هراز، کندوان و قزوین - رشت درحال تکمیل است که به سهولت ارتباط بین شمال و جنوب کمک می کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ساعت 24، تاریخ انتشار: 28 آبان 1395، کد مطلب: خبر215750:www. saat24.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ما گه چشممون اب نمیخوره تا پایان دوره بهره برداری بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین