پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
شنبه دوم مهر 1401، آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۶ میلیون دانش‌آموز ایرانی محسوب می‌شود که بنا به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قرار است بشکل حضوری و مستمر برقرار شود. این در حالی است که خانواده ها درباره وضعیت تعطیلی ها در هفته اول و غیبت های احتمالی فرزندان خود در این هفته سوالات عدیده ای داشته و دومین ابهام در خصوص عدم تصمیم گیری ها برای ساعت حضور دانش آموزان ابتدایی شهر تهران در مدارس است. ساعا هفت و نیم صبح یا هشت و نیم؟ منتظر دریافت توضیحات آموزش و پرورش شهر تهران هستیم.

شعار سال : شنبه دوم مهر 1401، آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۶ میلیون دانش‌آموز ایرانی محسوب می‌شود که بنا به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قرار است بشکل حضوری و مستمر برقرار شود. با توجه به تعطیلات هفته نخست مهرماه، برخی از خانواده‌ها درباره تعطیلی یا دایر بودن مدارس در هفته اول دارای ابهاماتی می باشند. محمد مهدی کاظمی رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش بیان داشت که هفته اول مهر ۱۴۰۱، مدارس در سراسر کشور دایر بوده و البته با توجه به همزمانی هفته اول با ایام پایانی ماه صفر و وجود برخی از تعطیلات پشت سرهم، ممکن است برخی خانواده‌ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند؛ بنابراین مدیران مدارس برای آن‌ها غیبت محسوب نکنند. کاظمی درباره اینکه برخی مدارس دانش‌آموزان را گروه‌بندی کرده تا یک روز در میان به مدرسه بیایند، بیان کرد: این کار "غیرقانونی" است و امسال آموزش کامل است.

پیش از این، محسن منصوری استاندار تهران گفته بود، ساعت کار مدارس و ادارات از اول مهر تغییر می‌کند، ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شده است، این مصوبات برای مهر ماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود. نکته جالب اینکه با وجود تمامی ابهامات، از سوی آموزش و پرورش شهر تهران اطلاع‌رسانی دقیقی انجام نشده و خانواده‌هایی که دانش‌آموز دبستانی دارند، نمی‌دانند ساعت فعالیت مدرسه ۷:۳۰ صبح است یا ۸:۳۰. رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران در این خصوص بیان نمود که، این موضوع باید از سوی آموزش و پرورش شهر تهران مشخص و اطلاع‌رسانی شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین