پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه ۲۵ مهر) به وزارت آموزش و پرورش رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این وزارتخانه، با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد. رئیسی ضمن بازدید پیشنهاد تاسیس و راه اندازی راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور را داد.

شعار سال: رئیس‌جمهور صبح امروز از وزارت آموزش و پرورش بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.  آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه ۲۵ مهر) به وزارت آموزش و پرورش رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این وزارتخانه، با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

پیشنهاد راه اندازی راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید رئیس‌جمهوری، گزارشی از عملکرد یک ساله و برنامه‌های اولویت‌دار این وزارتخانه ارائه کرد. در این دیدار؛ وزیر، معاونان و مدیران وزارت آموزش پرورش توضیحاتی درباره پروژه‌ها، برنامه‌ها و عملکرد اخیر این وزارتخانه به رئیس‌جمهوری ارائه می‌کنند.

پیش از این آیت‌الله رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین بانک مرکزی بازدید کرده است.

 
پیشنهاد جدید رئیسی به آموزش و پرورش

رئیس‌جمهور به مدیران آموزش‌وپرورش پیشنهاد داد که "راهیان‌پیشرفت" کنار "راهیان نور" راه‌اندازی شود. وی افزود، پارک‌های علم‌وفناوری بسیار دیدنی و توضیحات استادان حاضر در این پارک‌ها پیرامون علم و فناوری کشور بسیار شنیدنی است، مناسب است که دانش‌آموزان با حضور در دانشگاه‌ها پیشرفت‌ها را ببینند.
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۷۲۵۰۰۰۱۳۰، www.farsnews.ir/ و گسترش نیوز، کدخبر:۲۷۶۶۳۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
پیشنهاد خوبی است اگر فمالیته انجام نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین