پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲
مالک باشگاه طرح و توسعه الوند گفت: از ابتدا قرار بود ما در قالب یک اسپانسر و حامی کنار تیم باشیم نه اینکه به تنهایی تیم‌داری کنیم.

شعار سال: تیم فوتسال طرح و توسعه الوند قزوین به‌دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال کناره‌گیری کرد. این تیم هم‌اکنون با سه امتیاز در قعر جدول لیگ فوتسال جای دارد.

حیدر واعظی در مورد علت کناره‌گیری این تیم اظهار داشت: اگر بتوانیم این تیم را به خارج از استان قزوین انتقال دهیم این کار را خواهیم کرد، در غیر این‌صورت به‌طور کامل تیم را منحل خواهیم کرد. قبل از خریداری تیم یکسری صحبت‌ها و قول‌های داده شده بود که متأسفانه به هیچ‌کدام از آن‌ها عمل نشد.

وی افزود: ما از ابتدا قرار بود اسپانسر تیم باشیم، ولی بعد از خرید تیم هیچ کمکی به ما نشد. همه می‌دانند که تیم‌داری در این سطح از مسابقات کار یک شخص نیست و همه مسئولان شهر باید کمک کنند، ولی هیچ همتی از سمت مسئولان شهرستان الوند نبود. ما قرار بود کمک‌ کننده باشیم نه اینکه به تنهایی تیم‌داری کنیم.

مالک باشگاه طرح و توسعه الوند در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان حتی به یک درصد از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، تصریح کرد: ما قبل از خرید باشگاه لیست هزینه را به مسئولان شهرستان داده بودیم و قرار بود همه با هم تیم‌داری کنیم، ولی بعد از خرید باشگاه هیچ حمایتی نشدیم. به‌طور کلی تیم‌داری در این سطح یک نگاه ویژه می‌خواهد که متأسفانه در شهرستان الوند هیچ نگاهی به این تیم نشد. در هر بازی خانگی تیم ما نزدیک به دو هزار هوادار به ورزشگاه می‌رفت و متأسفم که این شور و شوق در بین مردم از بین رفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 آبان 1395، کد مطلب: 1227344:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین