پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
بیش از ۵۹۰ نفر از پزشکان متخصص کودکان و رشته‌های وابسته به طب کودکان با امضاء بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناصحیح با جامعه نوجوان و خردسال کشور هشدار دادند. این بیانیه که به بهانه برگزاری سی و چهارمین همایش سالانه طب کودکان ایران تنطیم شده است، با تاکید بر اهمیت سال‌های تکامل جسمی، روانی و عاطفی دانش آموزان، آن‌ها را از آسیب‌پذیرترین افشار اجتماعی دانسته و باور دارد که آسیب‌های ناشی از بحران‌های اجتماعی و محتوای خشونت آمیز اخبار، می‌تواند منجر به عوارض ماندگاری برای این کودکان گردد.

شعار سال: بیش از ۵۹۰ نفر از پزشکان متخصص کودکان و رشته‌های وابسته به طب کودکان با امضاء بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناصحیح با جامعه نوجوان و خردسال کشور هشدار دادند. این بیانیه که به بهانه برگزاری سی و چهارمین همایش سالانه طب کودکان ایران تنطیم شده است، با تاکید بر اهمیت سال‌های تکامل جسمی، روانی و عاطفی دانش آموزان، آن‌ها را از آسیب‌پذیرترین افشار اجتماعی دانسته و باور دارد که آسیب‌های ناشی از بحران‌های اجتماعی و محتوای خشونت آمیز اخبار، می‌تواند منجر به عوارض ماندگاری برای این کودکان گردد.

در این بیانیه ضمن اشاره به قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی و کنوانسیون جهانی حقوق کودک، دفاع از حقوق کودکان و نوجوانان را وظیفه همگانی دانسته که علی الخصوص دغدغه دردمندان و جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه جامعه پزشکی کشور است. اشتغال ذهنی این قشر به مسائل سیاسی/ اجتماعی، تا زمان رسیدن به سنی که قادر به تحلیل، دفاع از حقوق خود و حفظ تعادل روحی خود باشند به نفع آنان نبوده و می‌تواند منجر به سوء استفاده از آنان در زمینه‌های متعدد شود.

امضاء کنندگان این بیانیه از دست اندرکاران، بویژه مسئولین آموزش و پرورش، معلمین و رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیما درخواست کرده اند از انتشار مستقیم محتوای خشونت‌بار و ثقیل اخبار، اشاعه افکار جهت‌دار حزبی/ سیاسی و گفتار‌های مغایر با روح لطیف گروه سنی نوجوانان به شدت پرهیز نمایند.

همچنین در این بیانیه خواستار توقف برخورد خشونت آمیز با کودکان و نوجوانان اعم از برخورد‌های فیزیکی، توهین و تهدید کلامی و استرس‌های روانی و اجبار دانش آموزان به شرکت در برنامه‌های خاص که مصداق سوء رفتار با کودکان و نوجوانان می‌با‌شد شده و تقاضای توقف فوری این رفتار‌ها و حمایت و حفاظت بیشتر از این نسل اسیب پذیر در ابعاد جسمی، روانی، عاطفی و اجتماعی در بحران‌ها شده اند.

امضاء کنندگان این بیانیه ضمن حمایت از اقدامات مسئولین نظام پزشکی برخی شهر‌ها برای تلاش در انعکاس صحیح و مسالمت آمیز اعتراض مدنی جامعه پزشکی و اعتراض به برخورد ناصحیح و خشونت‌آمیز با معترضین جامعه پزشکی، از نهاد‌های مدنی و غیر دولتی جامعه پزشکی بویژه انجمن‌های علمی مرتبط به سلامت کودکان درخواست کرده ند نقش موثرتر و حمایت بیشتری از سلامت این گروه سنی کودکان و نوجوانان بنمایند.

بیش از ۳۴۰ متخصص کودکان و پزشکان رشته‌های فوق تخصص کودکان و ۲۵۰ پزشک و کادر جامعه پزشکی مرتبط با سلامت کودکان که جمعی از آنان اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند این بیانیه را تائید کرده‌اند.


متن کامل

بیانیه متخصصین کودکان و رشته‌های وابسته در اعتراض به رفتار‌های ناصحیح و تهدید سلامت کودکان و نوجوانان در حوادث اخیر کشور

ن والقلم…

قسم به سفیدی و پاکی

قسم به لباس سفید درمان

قسم به سوگندنامه پزشکی

سالیانی است که بین اقشار مختلف درمانی و مردم تفرقه افکندند، تا در پس تخریب جامعه پزشکی، سوء مدیریت‌ها و کمبود‌ها و نقصان‌ها را پنهان کنند. سالیانی است که سعی بر جداسازی پر نفرت مردم از پزشکانی است که خود فرزندان این وطن و جزئی ازمردم هستند و به عشق خدمت به هم میهنانشان وارد حرفه پزشکی شده‌اند.

امروز جامعه پزشکی، عضوی از جامعه عزادار ایران است که در بحران‌ها و حوادث طبیعی، جنگ تحمیلی و کرونا، در حفظ سلامتی مردمان این وطن ایستادگی کرده‌اند، باز با مردم همدردند و درمان را در اتحاد و کنار هم ایستادن می‌دانند.

در شرایط کنونی بر اثر بحران‌های اجتماعی جاری در کشور، آسیب پذیری کودکان افزایش یافته است. همزمان در سویی دیگر، جامعه پزشکی ایران که در تجمعی مدنی، خواستار برخورد صحیح با این ناملایمات جهت حفظ هرچه بیشتر سلامت جسمی و روحی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان این مرز و بوم بوده، مورد تعرض خشونت‌بار نیرو‌های امنیتی قرار می‌گیرد.

حال، در این ایام سی و چهارمین دوره همایش کودکان ایران، که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین همایش کشوری طب اطفال ایران است، توسط گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز طبی کودکان (قطب علمی اطفال کشور) برگزار می‌شود. ما متخصصین کودکان و تمامی رشته‌های علوم پزشکی وابسته که هر ساله در این همایش علمی شرکت کرده ایم، ضمن تشکر از زحمات برگزار کنندگان این همایش فرصت را مغتنم می‌شماریم تا به عنوان جمعی از جامعه پزشکی که درگیری مستقیم با سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان دارند، ضمن ابراز همدلی و همراهی با مردم میهن عزیزمان، نگرانی‌ها و انتظارات خود را پیرامون بحران‌های جاری اعلام نماییم:

۱- پر واضح است که کودکان و نوجوانان، آینده سازان کشور به شمار می‌روند و با توجه به اینکه در سال‌های تکامل جسمی، روانی و عاطفی خود قرار دارند، همواره جزء آسیب‌پذیرترین افشار اجتماعی بوده اند. فلذا آسیب‌های ناشی از بحران‌های اجتماعی و محتوای خشونت آمیز اخبار، می‌تواند منجر به عوارض ماندگاری برای آنان و درنتیجه آینده کشور شود. بر اساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی و کنوانسیون جهانی حقوق کودک با عضویت جمهوری اسلامی ایران، شرایط ویژه اجتماعی و آسیب پذیری کودکان و نوجوانان همواره باید مد نظر سیاست گزاران، سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد. بدین جهت دفاع از حقوق کودکان و نوجوانان همواره وظیفه همگانی بوده و دغدغه دردمندان و جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه جامعه پزشکی کشور بوده است. اشتغال ذهنی این قشر به مسائل سیاسی/اجتماعی، تا زمان رسیدن به سنی که قادر به تحلیل، دفاع از حقوق خود و حفظ تعادل روحی خود باشند به نفع آنان نبوده و می‌تواند منجر به سوء استفاده از آنان در زمینه‌های متعدد، به ویژه دست آویز شدن در جریانات مدنی شود؛ لذا دست اندرکاران در رده‌های مختلف، بویژه مسئولین آموزش و پرورش، معلمین و رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیما، باید از انتشار مستقیم محتوای اخبار خشونت‌بار و ثقیل، اشاعه افکار جهت‌دار حزبی/سیاسی و گفتار‌های مغایر با روح لطیف این گروه سنی، به شدت پرهیز نمایند.

۲- برخورد خشونت آمیز با کودکان و نوجوانان اعم از برخورد‌های فیزیکی، توهین و تهدید کلامی و استرس‌های روانی و اجبار دانش آموزان به شرکت در برنامه‌های خاص، سوء رفتار با این قشر محسوب می‌شود. فلذا ضمن تقبیح این گونه رفتارها، توقف فوری آن مورد درخواست مجامع علمی و درمانی از جمله امضا کنندگان این نامه می‌باشد.

۳- محافظت بیشتر از کودکان در ابعاد جسمی، روانی، عاطفی و اجتماعی در بحران‌ها، و از بین بردن بستر هرگونه آسیب در زمینه‌های مذکور به این قشر، وظیفه همگانی، به ویژه نهاد‌های درمانی، آموزشی و رسانه‌ای می‌باشد.

۴- وظیفه انسانی و حرفه‌ای انجمن‌ها و مجامع علمی غیر دولتی مرتبط با سلامت کودکان، به ویژه انجمن علمی کودکان ایران و انجمن‌های فوق تخصصی مربوطه، حمایت همه جانبه از سلامت کودکان در تمامی حوزه‌ها به ویژه در شرایط بحرانی فعلی است. انتظار می‌رود دست اندرکاران و مسئولین این انجمن ها، نقش موثرتری را در شرایط عمومی ایفا، و قاطعانه و صریح، حمایت بیشتری از سلامت این گروه سنی بنمایند.

۵- در پایان ضمن حمایت از مسئولین سازمان نظام پزشکی کشور (به ویژه در شهر‌های بزرگ مانند تهران، مشهد، شیراز و اصفهان) که تلاش نمودند بستر اعتراض مدنی را جهت ابراز نظر جامعه پزشکی به برخورد ناصحیح و خشونت‌آمیز با معترضین به نحو شایسته و قانونی فراهم آورند، انتظار می‌رود این سازمان، همچنان حامی حقوق اعضای سازمان در برابر تضییع حقوق جامعه پزشکی کشور در برخورد‌های توهین آمیز و خشونت‌بار با این خدمتگزاران مردمی و مدافعان عرصه سلامت بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

اسامی پزشکان متخصص کودکان و رشته‌های وابسته (به ترتیب حروف الفبا):

۱- دکتر پیمان آزادمنش، متخصص کودکان

– دکتر شبنم آقاجانی، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر الهام ابراهیمی، متخصص دندانپزشکی کودکان

– دکتر مطهره ابراهیمی، دستیار کودکان

– دکتر احسان ابریشمی، فوق خصص قلب کودکان

– دکتر سوسن اجلالی، متخصص کودکان

– دکتر فرزاد احمدآبادی، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر بیتا احمدپور، متخصص کودکان

– دکتر بدری احمدی پور، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه احمدی، متخصص کودکان

– دکتر میترا احمدی، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور

– دکتر عارفه احمدی افشار، متخصص کودکان

– دکتر شکوفه احمدی پور، فوق تخصص گوارش کودکان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

– دکتر پگاه ادهمی، متخصص کودکان

– دکتر سمانه استقامت، متخصص کودکان

– دکتر لیلا استوار، متخصص کودکان

– دکتر عارفه اسدالهی، متخصص کودکان

– دکتر حمیده اسدی، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه اسدی، متخصص کودکان

۲۰- دکتر نازنین اسدیان، متخصص کودکان

– دکتر زهرا اسکندری زاده، متخصص کودکان

– دکتر جمشید اسماعیلی، متخصص کودکان

– حمید اعترافی، متخصص جراحی عمومی

– دکتر راضیه افروغ، متخصص کودکان

– دکتر مریم افشون، متخصص کودکان

– دکتر پریسا افضلی، متخصص کودکان

– دکتر مرضیه اکبرپور، متخصص کودکان

– دکتر هدایت اکبری، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر رضا اکرمی پور، فوق تخصص خون و انکولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

– دکتر داود الماسی، متخصص کودکان

– دکتر رضا الهامیان، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر سارا اله کرمی، متخصص کودکان

– دکتر بابک الیاسی، متخصص کودکان

– دکتر پروین امامی، متخصص کودکان

– دکتر پیمان امیدواری، متخصص کودکان

– دکتر نوشین امیری، متخصص کودکان

– دکتر سارا امینی، متخصص کودکان

– دکتر ندا انتظاری، متخصص کودکان

– دکتر جهان اوجی، متخصص کودکان

۴۰- دکتر سونیا اویسی، دکترای تخصصی بهداشت مادر و کودک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر فاطمه ایزدپناه، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر داووود بادبرین، فوق تخصص جراحی کودکان

– دکتر شیرین باجغلی، متخصص کودکان

– دکتر بهاره باقرزاده، متخصص کودکان

– دکتر شیوا باقریان، متخصص کودکان

– دکتر رسول ببری، متخصص کودکان

– دکتر مریم بختیاری، متخصص کودکان
– دکتر رزیتا بخش زاده شیرازی، متخصص کودکان

– دکتر کامران بهروزی، فوق متخصص نوزادان

– دکتر مریم بهفر، فوق تخصص حون و انکولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر فرانک بیضائی، متخصص کودکان

– دکتر راضیه بیگی پور، متخصص کودکان

– دکتر فرزانه پالیزبان، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر آزیتا پرویزی زاده، فوق تخصص جراحی کودکان

– دکتر زهرا پورنصیری، فوق تخصص نفرولوزی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر زینب پورهادی، فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان

– دکتر نجمه پیشنمازی، متخصص کودکان

– دکتر مرجان تاروردی، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه تراب، متخصص کودکان

۶۰- دکتر منوچهر تقی لو، متخصص کودکان و فلوشیپ طب خواب

– دکتر طیبه توسل، متخصص کودکان

– دکتر مژگان توسلی، متخصص کودکان

– دکتر مرضیه توکل، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز

– دکتر الهام توکلیان، متخصص دندانپزشکی کودکان

– دکتر ستاره ثاقب، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر اسما جاوید، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

– دکتر نسرین جلالی منش، فوق تخصص ریه کودکان

– دکتر حوا جلالی نیا، متخصص کودکان

– دکتر لیلا جمالی، متخصص کودکان

– دکتر مهرنوش جهان بین، متخصص کودکان

– دکتر محمد جهانگیری لاهگانی، فوق تخصص نوزادان

– دکتر شیما جیرودی، متخصص کودکان

– دکتر عاطفه حبیبی، فوق تخصص روماتولوژی کودکان

– دکتر زینب حریف نشتیفانی، متخصص کودکان

– دکتر مریم حسین آبادی، متخصص کودکان

– دکتر ساره حسین پور، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر یاسمن حسینی، متخصص کودکان

– دکتر سیده مهسا حسینی، متخصص کودکان

– دکتر مریم حسینی، متخصص کودکان

۸۰- دکتر محمد حسینی پور، متخصص کودکان

– دکتر محمود حقیقت، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

– دکتر مهناز حقیقی، متخصص کودکان

– دکتر ملیکا حنیفی‌ها متخصص کودکان

– دکتر سیف اله حیدرآبادی، فلوشیپ تکامل کودکان

– دکتر طیبه حیدرپور، متخصص کودکان

– دکتر مسهود حیدری تبریزی، متخصص کودکان

– دکتر اکرم السادات حیدری، متخصص کودکان

– دکتر سمیه حیدری، متخصص کودکان

– دکتر محمدباقر خالقی نیا، متخصص کودکان

– دکتر آیدا خبازی اسکوئی، متخصص کودکان

– دکتر فرهاد خدیوی راد، متخصص کودکان

– دکتر بزرگ خردمند، متخصص کودکان

– دکتر سهراب خزائی، متخصص کودکان

– دکتر مهساسادات خضری، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر عاطفه خوش آئین، متخصص کودکان

– دکتر علیرضا خیاط زاده، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر کیان دارابی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر مهشید دارابی، متخصص کودکان

– دکتر عباس داشگر، متخصص کودکان

۱۰۰- دکتر راحله درفشی، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر مهسا درودیان مطلق، متخصص کودکان

– دکتر ابراهیم دستگردی، فوق تخصص نوزادان

– دکتر علیرضا دشت پیما، متخصص کودکان

– دکتر سولماز دشت کار، متخصص کودکان

– دکتر کبری دشتی، متخصص کودکان

– دکتر ناهید دل آرام، متخصص کودکان

– دکتر رضا دلیرانی، فوق تخصص نفرولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر محمدرضا دهقانی، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

– دکتر مامک دولت ابادی، متخصص کودکان

– دکتر نجمه دین پژوه، متخصص کودکان

– دکتر ناهید رادمنش، متخصص کودکان

– دکتر غزاله راستی، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ساوه

– دکتر سوسن رافت، متخصص کودکان

– دکتر رقیه رحیمی، متخصص کودکان

– دکتر عبدالحسین رخشانی زاده، متخصص کودکان

– دکتر زهرا ردائی، متخصص کودکان

– دکتر لیلا رشیدزاده، متخصص کودکان

– دکتر ملیحه سادات رحیمی، متخصص کودکان

– دکتر آناهیتا رزاقیان، فوق تخصص آایمونولوژی و آلرژی بالینی

۱۲۰- دکتر فاطمه رزمجوئی، متخصص کودکان

– دکتر پرستو رستمی، فوق تخصص غدد کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر جواد رستمی، متخصص کودکان

– دکتر پریسا رشتیان، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر زیبا رضاجو، متخصص کودکان

– دکتر سمیرا رضائی، متخصص کودکان

– دکتر هاشم رفیع زاده، متخصص کودکان

– دکتر الهه رفیعی، متخصص کودکان

– دکتر فیروزه رناسیان، متخصص کودکان

– دکتر لیلا روستا، متخصص کودکان

– دکتر محمداسحاق روضه، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

– دکتر علیرضا رونق، فوق تخصص اعصاب کودکان

– دکتر طیبه رئیسی، متخصص کودکان

– دکتر ندا رئیسی، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر آزاده زارع، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه زارع مهرجردی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر فریبا زاروی دزفولی، متخصص کودکان

– دکتر حسن زمانی، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر رومینا زمانی زاده، متخصص کودکان

– دکتر هانیه زندی، متخصص کودکان

۱۴۰- دکتر مجمد زنوزی زاده، متخصص کودکان

– دکتر کبری سالاری، متخصص کودکان

– دکتر سهیلا سالاری شهربابکی، متخصص کودکان

– دکتر معصومه سبحانی، متخصص کودکان

– دکتر رزیتا ستاری، متخصص کودکان

– دکتر شهلا سخائی، متخصص کودکان

– دکتر ناهید سراجی، متخصص کودکان

– دکتر شیوا سره، متخصص کودکان

– دکتر نگین سرهنگی، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر امیر سعید، فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

– دکتر فرزانه سعیدی فرد، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر شعله سفلایی، متخصص کودکان

– دکتر آیسان سلامی، فوق تخصص غدد کودکان

– دکتر زهرا سلطانی، متخصص کودکان

– دکتر غفور سلگی، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر ابراهیم سلیمی، متخصص کودکان

– دکتر محسن سنجری، متخصص کودکان

– دکتر ثریا سنقرآبادی، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه سیاری فرد، فوقتخصص غدد کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر مریم سیف الهی، متخصص کودکان

۱۶۰- دکتر ساره شاهوردی، متخصص کودکان

– دکتر غزال شریعت پناهی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر میثم شریف زاده، فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر سیدحسن شریفی، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر شیوا شفیعی، متخصص کودکان

– دکتر مهرنوش شفیعی، متخصص کودکان

– دکتر پزمان شفی خانی، متخصص کودکان

– دکتر سمیه شکیبا، متخصص کودکان

– دکتر یوسف شکری، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر مژگان شمس، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر هانیه شهامت، متخصص کودکان

– دکتر علی شهبازی نژاد، متخصص کودکان و دستیار فوق تخصص نوزادان

– دکتر طاهره شهشهان، متخصص کودکان

– دکتر رویا شهرام، متخصص کودکان

– دکتر ژاله شیبانی، متخصص کودکان

– دکتر پریسا صادقی راد، متخصص کودکان

– دکتر مینا صافی، متخصص کودکان

– دکتر فرهاد صالح زاده، فوق تخصص روماتولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

– دکتر فاطمه صداقت، متخصص کودکان

– دکتر نیلوفر صدقی، فوق تخصص گوارش کودکان

۱۸۰- دکتر مصطفی جان صدیقی، فوق تخصص اعصاب کودکان

– دکتر فاطمه صفاری، فوق تخصص غدد کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پرشکی قزوین

– دکتر جبارعلی صفائی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان وعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

– دکتر بنفشه صمدپور، متخصص کودکان

– دکتر نسرین صمدی فرد، متخصص کودکان

– دکتر مریم صمیمی، متخصص کودکان

– دکتر شهرزاد صناعی، متخصص کودکان

– دکتر شکوفه صوابیه، متخصص کودکان و دستیار فوق تخصصی روماتولوژی کودکان

– دکتر کیهان صیادپور زنجانی، فوق تخصص قلب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر گلنار صیرفی، دستیار تخصص کودکان

– دکتر دل آرام صیفی، متخصص کودکان

– دکتر وحید ضیائی، فوق تخصص روماتولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر سمانه ضیغمی، متخصص کودکان

– دکتر زهره طالبی، متخصص کودکان

– دکتر سارا طالبی پور نیکو، متخصص کودکان

– دکتر فائزه طالعی، متخصص کودکان

– دکتر تهمینه طاهرزاده، متخصص کودکان

– دکتر ساره طاهری، متخصص کودکان

– دکتر شهیر طاهری، متخصص کودکان

– دکتز سروش طاهری طالش، متخصص کودکان

۲۰۰- دکتر لیلا طباطبائی، متخصص کودکان

– دکتر نوراله طبائی زاده، متخصص کودکان

– دکتر زهرا طبسی، متخصص کودکان

– دکتر حورسا طبیبی، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه طهرانی، متخصص کودکان

– دکتر خدیجه ظریفیان، متخصص کودکان

– دکتر فریبا ظفری، متخصص کودکان

– دکتر سکینه عابدی، متخصص کودکان

– دکتر آزاده عارفیان، متخصص کودکان

– دکتر رونا عاکفی، متخصص کودکان

– دکتر اعظم عالی نسب، متخصص کودکان

– دکتر الهام عباسی، متخصص کودکان

– دکتر رضا عباسی، متخصص کودکان

– دکتر فرزنه عباسی، فوق تخصص غدد کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر نوید عباسی، متخصص کودکان

– دکتر امیرعباس عباسی راد، متخصص کودکان

– دکتر گل اندام عبدالهی، متخصص کودکان

– دکتر علی عسگری، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر پیمان عشقی، فوق تخصص خون و اونکولوژی کودکان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر ناهید عشقی زاده، متخصص کودکان

۲۲۰- دکتر مرضیه عصاره، فوق تخصص روانپزشکی کودکان

– دکتر صالحه علا، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر مه زاد علم شوشتری، متخصص کودکان

– دکتر ثمین علوی، فوق تخصص خون و انکولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر مهدی علیزاده، فوق تخصص ریه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر حسین علیمددی، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر زهرا علیمحمدی، متخصص کودکان

– دکتر سعیده علی نژاد، متخصص کودکان

– دکتر سیما عمرانی، متخصص کودکان

– دکتر عبدالمجید عمرانی، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

– دکتر زهرا عیدیان، فوق تخصص غدد کودکان

– دکتر محمدغفاری چراتی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر موهبت غفوری لاری، متخصص کودکان

– دکتر پوراندخت غلامی پور شیرازی، فق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر شروین فاتحی قهفرخی، متخصص کودکان

– دکتر رسول فردی، متخصص کودکان

– دکتر سیده زهرا فرزاد فرد، متخصص کودکان

– دکتر فهیمه فرزادی، متخصص کودکان

– دکتر حسین فرشادمقدم، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر سید مجید فرخی فر، فوق تخصص قلب کودکان

۲۴۰- دکتر پدرام فریبرزی، متخصص کودکان

– دکتر فریبا فشندکی، متخصص کودکان

– دکتر فتانه فلاح، متخصص کودکان

– دکتر فرزانه فولادی طرقی، متخصص کودکان

– دکتر فرناز فیروزیان، متخصص کودکان

– دکتر مارال قاسم زاده، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر سمیرا قاسمی، متخصص کودکان

– دکتر لیلا قاسمی، متخصص کودکان

– دکتر رویا قاسمی هشترودی، فوق تخصص روماتولوژی کودکان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر معصومه قاسمپور علمداری، فوق تخصص ریه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر مرجان قاضی نور، متخصص کودکان

– دکتر فریبا قدیمی، متخصص کودکان

– دکتر محمد قرگزلو، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکترمسعود قلمبر، متخصص کودکان

– دکتر منیره قنبری، متخصص کودکان

– دکتر کیقباد قدیری، فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

– دکتر مولود قنبریان، متخصص کودکان

– دکتر نیلوفر قنبری، متخصص کودکان

– دکتر علیرضا قوی، متخصص کودکان

– دکتر مهیا قهرمانلو، متخصص کودکان

۲۶۰- دکتر فاطمه کازرونی، متخصص کودکان

– دکتر ناهید کاظمی، متخصص کودکان

– دکتر حمید کربلائی حسنی، متخصص کودکان

– دکتر آتوسا کریم پور، متخصص کودکان

– دکتر آوات کریمی، متخصص کودکان

– دکتر عبداله کریمی، فوق تخصص عفونی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– دکتر مرضیه کریمی، متخصص کودکان

– دکتر نسرین کریمی، متخصص کودکان

– دکتر زینت السادات کشاورز، متخصص کودکان

– دکتر محمدحسن کشاورز، متخصص کودکان

– دکتر طلیعه کشاورزی، متخصص کودکان

– دکتر نرگس کلاتیان، متخصص کودکان

– دکتر غلامرضا کلوندی، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان

– دکتر غلامرضا کنگری، متخصص کودکان

– دکتر افسون کیانی، متخصص کودکان

– دکتر زرین تاج کیهانی دوست، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر رضا گرمارودی، دکترای بهداشت مادر و کودک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر تکتم گنجی، متخصص کودکان

– دکتر نینا گوزلی اصل، متخصص کودکان

– دکتر یلدا گوزلی اصل، متخصص کودکان

۲۸۰- دکتر فریده لطفی آذر، متخصص کودکان

– دکتر مرجان لیاقت، متخصص کودکان

– دکتر گلناز مبین، فوق تخصص روماتولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

– دکتر فائزه مجاهدی، متخصص کودکان

– دکتر آناهیتا مجمع، فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان

– دکتر فرشته مجیدی، متخصص کودکان

– دکتر فائزه مجیدی نژاد، فوق تخصص اعصاب کودکان

– دکتر هادی محسنی فر، فوق تخصص گوارش کودکان

– دکتر مسعود محمدپور، فلوشیپ مراقبت ویژه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر سارا محمدزاده رضائی، فوق تخصص نوزادان

– دکتر رویا محمدی، متخصص کودکان

– دکتر زهره محمدی، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه محمدی، متخصص کودکان

– دکتر مریم محمدی کرتلائی، متخصص دندانپزشکی کودکان

– دکتر محمود محمدی، متخصص کودکان

– دکتر منصور محمدی، فوق تخصص نوزادان

– دکتر رویا محمودیان، متخصص کودکان

– دکتر فاطمه مختاریان، متخصص کودکان

– دکتر معصومه مرادخانی، متخصص کودکان

– دکتر مراد مرادنژاد، متخصص کودکان

۳۰۰- دکتر عادل مرادی، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

– دکتر لیلا مرادی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی

– دکتر معصومه مرادی شهربابکی، متخصص کودکان

– دکتر علی مردی، فوق تخصص گوارش کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

– دکتر لقا مشکی باف، متخصص کودکان

– دکتر رویا مصطفائی بسطام، متخصص کودکان

– دکتر مهدی مصطفوی، متخصص کودکان

– دکتر داوود مظلومی، متخصص کودکان

– دکتر نهاله مظهری، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر الهه معتمدی نسب، متخصص کودکان

– دکتر پانیذ معصومی نسب، متخصص کودکان

– دکتر ندا معصومی، متخصص کودکان

– دکتر مژگان مقتدری، فوق تخصص ایمونولوژی و الرژی بالینی

– دکتر مستانه مقتدری، قوق تخصص نفرولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر عباس مقدادی، متخصص کودکان

– دکتر علیرضا مقیمی، متخصص کودکان

– دکتر مرجان مکی پور، متخصص کودکان

– دکتر مریم ملک زاده، متخصص کودکان

– دکتر مهسا ملکی، متخصص کودکان

– دکتر هادی منتظر لطف الهی، فوق تخصص اعصاب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز

۳۲۰- دکتر فرهاد منصوری، متخصص کودکان و دستیار فوق تخصصی نوزادان

– دکتر فاضله مهدوی، متخصص کودکان

– دکتر احمد مهدیان، متخصص کودکان

– دکتر ارغوان مهدیانی، متخصص کودکان

– دکتر سید طاهره موسدی، فوق تخصص غدد کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

– دکتر حمید موسی زاده، متخصص کودکان

– دکتر طوبی مومن، قوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

– دکتر منوچهر مهرام، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

– دکتر فاطمه میراشرفی، متخصص گوش و حلق و بینی (کودکان) و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر آیه میرعمارتی، فوق تصص روماتولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

– دکتر عالیه میرزائی، متخصص کودکان

– دکتر سحر نادری شیران، فوق تخصص روماتولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

– دکتر محمود نادری، متخصص کودکان

– دکتر محمدسعید ناصری، متخصص کودکان

– دکتر سمیه نامجو، متخصص کودکان

– دکتر جمال نجاریان طوسی، متخصص کودکان

– دکتر حنانه نجفی ثانی، متخصص کودکان

– دکتر فرشته نخعی، متخصص کودکان

– دکتر سهیلا نریمانی، متخصص کودکان

– دکتر مریم نصری، متخصص کودکان

۳۴۰- دکتر جواد نظری، متخصص کودکان

– دکتر طیبه نظری، فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان

– دکتر مهتاب نظری، متخصص کودکان

– دکتر مریم نوری، متخخص کودکان

– دکتر المیرا نیازی، متخصص دندانپزشکی کودکان

– دکتر مریم نیکجو، متخصص کودکان

– دکتر عالیه نیک دوست، فوق تخصص قلب کودکان

– دکتر مریم نیک کار، متخصص کودکان

– دکتر مهسا نیکنام، متخصص کودکان

– دکتر ویدا وثوق، متخصص کودکان

– دکتر تانیا وزیرپناه، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر ستاره وشتانی، دستیار تخصصی کودکان

– دکتر احمد وصال، فوق تخصص قلب کودکان و فلوشیپ اینترونشن

– دکتر نگین السادات ولیعهدی، متخصص کودکان

– دکتر مریم ویسی زاده، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر زهرا هادوی، متخصص کودکان

– دکتر آتنا هادیزاده، متخصص کودکان

– دکتر محبوبه هاشمی، متخصص کودکان

– دکتر مریم هرنداور، متخصص کودکان

– دکتر پروین ربابه هزاری، فوق تخصص اعصاب کودکان

۳۶۰- دکتر بهاره یغمائی، فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

۳۶۱- دکتر سمیه یوسف اوغلی، متخصص کودکان

همکاران سایر رشته‌ها که در حیطه سلامت کودکان ایفای نقش می‌نمایند:

۱- دکتر ماهفر آراسته، پزشک عمومی

– دکتر اشکان آسمان، پزشک عمومی

– دکتر آیلار آهنگری، پزشک عمومی

– زهره اباذرفرد، کارشناس تغذیه

– دکتر جعفر ابراهیمی، متخصص ارتوپدی

– دکتر فرزانه احسانی، دندانپزشکی

– دکتر اعظم احمدی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر طناز احمدی، دکترای داروسازی

– حسن اختیاری اردکانی، پزشک عمومی

– فاطمه ارغا، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر فاطمه اسدی، پزشک عمومی

– دکتر محمد اعتضادپور، متخصص جراحی عمومی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

– دکتر اعظم اطاری، دکترای داروسازی

– دکتر الناز افروزه، متخصص داخلی

– نجمه اقارب پرست، کارشناس روانشناسی

– دکتر الهام اکبری، پزشک عمومی

– سارا اکبری، کارشناس ارشد روانشناسی

– دکتر سارا امانی، دکترای داروسازی

– دکتر ساره امیرزاده، متخصص زنان و زایمان

۲۰- آتوسا امیری، کارشناس پرستاری

– وحیده امیری، کارشناس فیزیوتراپی

– دکتر ژیلا ایلیائی، دکترای داروسازیان

– دکتر آزیتا ایزدی، متخصص زنان و زایمان

– فاطمه باغبانی، کارشناس تغذیه ورزیم درمانی

– زهره باقری، کارشناس ارشد گفتار درمانی

– دکتر مریم باقری، دندانپزشک

– دکتر فریده باقی، متخصص طب اورژانس

– زهرا برهانی، کارشناس شنوائی شناسی

– سیده زهره بنوفاطمه، کارشناس مامائی

– بشری بهرامی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر منظر بهرامی، پزشک عمومی

– دکتر مریم بهنیا، متخصص زنان و زایمان

– دکتر لیلی بیانی، متخصص رادیولوژی

– دکتر فریده بیوکیان، پزشک عمومی

– دکتر سینا پاکزاد، پزشک عمومی

– دکتر ریحانه پورمندی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر مرضیه پویان، متخصص زنان و زایمان

– دکتر آرمان پیروزی، متخصص داخلی

– هانیه پیری، کارشناس کار درمانی

۴۰- علیرضا پی سپر، کارشناس گفتار درمانی

– آزاده تقوی، کارشناس ادیولوژی

– دکتر الهام حبیبی، متخصص بیهوشی

– دکتر رضا پیکان حیرتی، پزشک عمومی

– زهرا توکلی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر مهدیه ثابتی، پزشک عمومی

– دکتر محمد جباری، دندانپزشک

– دکتر زهرا جهانشاهی، متخصص جراحی عمومی

– دکتر فاطمه جعفرزاده، متخصص زنان و زایمان

– دکتر فاطمه جعفریان، پزشک عمومی

– دکتر میترا جعفریان، متخصص ارتوپدی

– مینا جمعه زاده، روانشناس

– دکتر اولدوز جوادی، متخصص پاتولوژی

– دکتر ویدا جوادی، دندانپزشک

– دکتر زهرا جهان آبادی، متخصص اورولوژی

– مریم چزگی، کارشناس کاردرمانی

– دکتر ملیحه حاجیلو، پزشک عمومی

– دکتر سعیده حاضری، دکترای داروسازی

– ستاره حداد کشانی، کارشناس ارشد روانشناسی کودکان با نیاز‌های خاص

– دکتر فاطمه حقیقی، پزشک عمومی

– دکتر مرضیه حسن پور، دکترای تخصصی پرستاری

۶۰- دکتر ناهید حسنی علیائی، دکترای داروسازی

– دکتر بردیا حسینی، پزشک عمومی

– دکتر حورا حسینی، دندانپزشک

– دکتر زهره حسینی، دستیار روانپزشکی

– دکتر لیدا حسینیان، پزشک عمومی

– دکتر احسان حق نظری، جراح مغز و اعصاب

– دکتر شهلا حمودی، پزشک عمومی

– دکتر مریم حیدری، کارشناس ارشد مشاوره و دکترای مدیریت

– مریم حیران، کارشناسی ارشد نوزادان

– دکتر خاطره خامنه پور، فلوشیپ طب خواب

– افسانه خزائی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر عبداله خسروی، پزشک عمومی

– دکتر شهناز خسروی، پزشک عمومی

– دکتر هانا خسروی، متخصص داخلی

– فائزه خلیلی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر معصومه خلیلی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر ندا خلیلی، دکترای داروسازی

– دکتر احسان خلیلی پوررودی، پزشک عمومی

– دکتر زهرا حاتمی، پزشک عمومی

– دکتر هانیه حائری عراقی، دندانپزشک

۸۰- ستاره حدادی کاشانی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی با نیاز‌های خاص

– الهه دانا، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر حسینعلی دانش، فوق تخصص جراحی پلاستیک و سوختگی و عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

– دکتر مازیار دانش، متخصص بیهوشی و فوق تخصص طب درد

– دکتر مژگان دانشور قربانی، متخصص زنان و زایمان

– الهه درخشان، کارشناس گفتار درمانی و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

– دکتر محبوبه دری، متخصص گوش و حلق و بینی

– دکتر ازاده دهقان، متخصص داخلی

– دکتر فریده دهقان منشادی، دکترای فیزیوتراپی

– دکتر نعیمه دهقان، متخصص زنان و زایمان

– دکتر اشرف دهقانی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر عاطفه دهقانی تفتی، متخصص جراحی عمومی

– دکتر ریحانه دهلوی، روانپزشک

– دکتر زهرا دیرباز، متخصص زنان و زایمان

– دکتر شاداب راستاد، متخصص زنان و زایمان

– الهه راستکار، کارشناس ارشد پرستاری نوزادان

– دکتر آرمین رجب زاده، متخصص بیماری‌های عفونی

– گیلدا رجبی دماوندی، کارشناس ارشد روانشناسی سلامت

– دکتر هاله رحمانپور، متخصص زنان و رایمان و فلوشیپ ناباروری

– دکتر نقی رحمانی، متخصص گوش و حلق و بینی

۱۰۰- هنگامه رحمانیان، کارشناس مامائی

– سارینا رستمی، کارشناس شنوائی شناسی

– دکتر شهناز رستمی، دکترای پرستاری

– دکتر سید مجید رفیعی، دکترای گفتار درمانی

– دکتر فاطمه رمضانی، دندانپزشک

– دکتر محبوبه رنجبر، متخصص کودکان

– مریم رواز، کارشناس مامائی

– دکتر مریم روانبحش، پزشک عمومی

– دکتر یزدان روشنی، پزشک عمومی

– مرضیه رئیسی، کارشناس ارشد مامائی

– شیما ریاحی، کارشناس شنوائی سنجی

– عاطفه زارع، کارشناس مامائی

– مونا زارع زاده، کارشناس ارشد پرستاری مراقبت ویژه نوزادان

– دکتر رامین زجاجی، متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ چراحی سر و گردن و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

– دکتر شیما زرگر، پزشک عمومی

– دکتر سیمین سرتیپی، پزشک عمومی

– سوده سعیدنیا، کارشناس ارشد گفتاردرمانی

– دکتر عزالدین سلیمانی، متخصص رادیولوژی

– دکتر ناصح سلیمانی، متخصص ارتوپدی

– فهیمه سلیمی، کارشناس مامائی

۱۲۰- دکتر الهام سمائی، پزشک عمومی

– دکتر رامین شریفان، متخصص داخلی

– دکتر شیرزاد سیفی، پزشک عمومی

– دکتر سحر سید علی زاده، پزشک عمومی

– دکتر کاوه شاهمرادی، دندانپزشک

– عاطفه شریعتی، کارشناس مامائی

– دکتر محمد شکاری یزدی، متخصص پوست

– عماد شکری یزدان آباد، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر صدیقه شمس، دکترای تخصصی بیوشیمی بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– مرتضی شمسی زاده، کارشناس ارشد پرستاری

– محمد معز شهرام نیا، کارشناس ارشد گفتار درمانی

– دکتر سعیده شهریاری، متخصص داخلی

– دکتر فاطمه شیبانی، دکترای گفتاردرمانی

– زهرا شیبامی منفرد، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر صبا شیخ بهائی، پزشک عمومی

– دکتر بابک صادقپور، پزشک عمومی

– دکتر محمدسردار صالح نژاد، پزشک عمومی

– دکتر افسانه صراف زاده، دندانپزشک

– دکتر نازنین صدرنبوی، متخصص داخلی

– مائده صدیقی، کارشناس کاردرمانی

۱۴۰- نیلوفر صفاریان، کارشناس ارشد گفتاردرمانی

– دکتر مجتبی صفکار، متخصص روانپزشکی

– دکتر هدی صمیمی، دکترای داروسازی

– دکتر محسن صنیعی، دکترای داروسازی

– دکتر علی ضبیحی، دندانپزشک

– دکتر الهم طاقی، پزشک عمومی

– دکتر بنفشه طاهرپور، پزشک عمومی

– دکتر ناهید طاهری، پزشک عمومی

– شیوا عابدینی، کارشناس کاردرمانی کودک

– مهین عادلی، کارشناس مامائی

– دکتر ژیلا عالی پور، پزشک عمومی

– دکتر شادی عادلی، پزشک عمومی

– دکتر مائده عباسی، متخصص اعصاب

– دکتر شادی عبدالرحیمی، پزشک عمومی

– دکتر محمدرضا عبداله پور، پزشک عمومی

– محمد عبدالهی، کارشناس پرستاری

– مریم عبدالهی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر زهرا عبدالصمدی، پزشک عمومی

– سمیرا عرب، کارشناس شنوائی شناسی

۱۶۰- علیرضا عرفان، کارشناس ارشد میکروبیولوژی

– دکتر مهرانه عزیزوند، پزشک عمومی

– مریم سادات عسگری، متخصص زنان و زایمان

– دکتر رویا عطائی، پزشک عمومی

– دکتر مهدی عطائی، متخصص قلب و عروق

– فریبا علمشاهی، کارشناسی ارشد مدیریت پرستاری

– دکتر هوتن علوی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

– سولماز علیزاده اهدایی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

– دکتر شهناز علیمردانی شهربابکی، دکترای داروسازی بالینی

– دکتر زهرا عمادی، متخصص روانپزشکی

– پریسا فتحنایی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

– دکتر پروانه فدوی اخوان، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه

– دکتر محمد فراهانی، متخصص بیهوشی

– دکتر اسماعیل فرزادفر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

– مریم فرشچی، کارشناس مامائی

– سحر فرهمندراد، کارشناس مامائی

– دکتر بابک فرهودی زاده، متخصص رادیولوژی

– سیما فطرسی، کارشناس قیزیوتراپی

– طاهره فیروزی، کارشناس ارشد مامائی

– دکتر محمد قابل، پزشک عمومی

۱۸۰- زرین قاضی مقدم، کارشناس مامائی

– دکتر مژگان قادری، پزشک عمومی

– دکتر پروانه قائم مقام فراهانی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر فرزانه قداری، پزشک عمومی

– دکتر محمد قدرتی، پزشک عمومی

– دکتر ملیحه قدسی روحانی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر محمدرضا قدیرزاد آرانی، پزشک عمومی

– الهام قربانی، کارشناس مامائی

– نادیا قربان جمالزاده، کارشناس ارشد پرستاری کودکان

– دکتر بنفشه قریشی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر فریبا قنادپور، پزشک عمومی

– محدثه قوامی، کارشناس گفتار درمانی

– شیرین قیاسوند، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر حمید کارگر، پزشک عمومی

– دکتر مریم کاشی پور، پزشک عمومی

– دکتر محمود کارگر، پزشک عمومی

– دکتر ندا کامجو، دندانپزشک

– دکتر شکوفه کامکار، کتخصص ارتوپدی

– دکتر مهری کدخدائی، دکترای تخصصی فیزیولوژی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

– دکتر فرانک کرمی، متخصص بیماری‌های عفونی

۲۰۰- دکتر الناز کریمیان، متخصص عفونی

– دکتر رضا کریمی، پزشک عمومی

– دکتر ساناز کریمی دردشتی، متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ انکوسرجری

– دکتر پریچهر کشاورز، دکترای داروسازی

– دکتر لیلا کشاورز، پزشک عمومی

– دکتر الهام کوهستانی، پزشک عمومی

– دکتر تلناز گرگانی نژاد، دندانپزشک

– عاطفه گلبانی، کارشناس گفتار درمانی

– دکتر زهرا لاریان، دکنرای داروسازی

– دکتر زهرا لطف حق پناه، دندانپزشک

– دکتر نونا لطفی، پزشک عمومی

– فاطمه محبی نژاد، کارشناس گفتاردرمانی

– دکتر مرضیه محتشم کیا، پزشک عمومی

– مطهره محسنی، کارشناس گفتاردرمانی

– دکتر مهشید محسنی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه

– دکتر ملیحه محمدزاده ایسینی، فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

– مرضیه محمدی، کارشناس مامائی

– دکتر مونا محمدی، متخصص زنان و زایمان

– دکتر میلا محمدی، پزشک عمومی

– دکتر فتانه محمودی، پزشک عمومی

۲۲۰- وحیده محمودی، کارشناس کاردرمانی

– دکتر مینو مددیان، متخصص کودکان

– دکتر سوران مرادی، پزشک عمومی

– زهره مطمئن، کارشناس گفتار درمانی و کارشناس ارشد روانشناسی عمومی

– سمانه مطوس، کارشناس مامائی

– دکتر طیبه سادات منظری، متخصص قلب

– دکتر نعمت الهه موذن، متخصص رادیولوژی

– دکتر لیلا مهدی پور، متخصص داخلی

– دکتر نفیسه مهربانیان، متخصص بیهوشی

– دکتر نجمه موحدیان، متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت

– دکتر عطیه موسویان، پزشک عمومی

– دکتر خالد مینوئی، متخصص داخلی

– دکتر سید احمد مینوئی، پزشک عمومی

– دکتر فریبا نجفی کلدره، دکترای داروسازی

– مریم نصیری، کارشناس کاردرمانی کودک

– دکتر یگانه نطنزیان، دندانپزشک

– رضا نظری، کارشناس پرستاری
زانوبند زاپیامکس | سریعترین روش درمان انواع زانودرد+مشاوره

زانوبند زاپیامکس | سریعترین روش درمان انواع زانودرد+مشاوره
خرید کن
yektanet-logo-sign
تبلیغ

– دکتر احمد نعمت الهی، پزشک عمومی

– زهرا نقنه، کارشناس شنوائی سنجی

– مهناز نقی بیرانوند، کارشناس روانشناسی کودک و نوجوان

۲۴۰- سپیده نمازی، کارشناس گفتاردرمانی

– دکتر مریم نورالهی، متخصص پریودنتیکس

– فطمه نورمحمدی، کارشناس آسیب شناسی گفتار و زبان

– دکتر شهناز نیری، دندانپزشک

– دکتر سعیه نیک رفتار، دندانپزشک

– دکتر نازنین واحدی، متخصص زنان و زایمان

– سمیرا وطن دوست، کارشناس فیزیوتراپی

– دکتر یادا ویسی، پزشک عمومی

– دکتر زهرا هاشمی، پزشک عمومی

– دکتر زهره هاشمی، دکترای مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

– دکتر سید هادی هاشمی، متخصص داخلی

– دکتر مرضیه هاشمی طاهری، دکترای تغذیه و رژیم درمان

– دکتر سمیرا یحیایی، پزشک عمومی

– دکتر راحیل یزدانپرست، دندانپزشک

– دکتر فاطمه یعقوبی آوه، متخصص زنان و زایمان

– مهسا یوسف خانی، کارشناس فیزیوتراپی

۲۵۶- دکتر ارمان یوسفی، متخصص ردیولوژی دهان، فک و صورت

 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۷۹۵۰۶، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین