پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.

شعار سال: عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای نام نویسی در آزمون مذکور همزمان با آغاز نام نویسی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. اطلاعیه تکمیلی نیز همزمان در دسترس خواهد بود و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به نام نویسی کنند.

وی افزود: نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور تا سه شنبه شب ۲۲ آذر ماه ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده که در پایان مراحل نام نویسی، در یک صفحه مجزا از سیستم، شماره پرونده هفت رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه رونوشت از تقاضانامه نام نویسی خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند، زیرا هر ساله تعداد قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان نام نویسی بی‌دقتی کرده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آن‌ها لغو شده و دچار مشکل می‌شوند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ روز‌های پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۶۳۲۲۳، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین