پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
در دومین روز از سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، چهار مدرسه در شهرستان "نورآباد" افتتاح و کلنگ آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه دیگر در این استان بر زمین زده‌شد. این مدارس در راستای اهداف بانک پاسارگاد در حوزه مسئولیت اجتماعی در روستا‌های "کُناربلوط" و "میدان بزرگ" شهرستان پلدختر و همچنین ۲ مدرسه نیز در منطقه "مسکن مهر" خرم‌آباد احداث خواهند شد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱ در ادامه اقدامات خیرخواهانه و درجهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور، چهار مدرسه ۳ کلاسه در روستا‌های "هزارخانی"، "بلوط‌بازه"، "کفراج"و "گاوبازه" شهرستان «نورآباد» افتتاح شد. آیین افتتاح این مدارس با حضور دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران این بانک، فرماندار نورآباد و معاونین ایشان، دکتر ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، معاونت پشتیبانی و همچنین مسئول ارزیابی آموزش و پرورش لرستان و مدیر آموزش و پرورش دلفان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و محلی و مردم شریف منطقه برگزار و بدین‌ترتیب ۱۲ کلاس آموزشی به مردم شریف و فرزندان عزیز کشورمان در این مناطق اهدا شد.

بانک پاسارگاد چهار مدرسه به نورآباد اهدا کرد

در ادامه سلسله مراسم برگزار شده در این روز، آیین آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه جدید در استان لرستان نیز به‌طور هم‌زمان انجام شد. این مدارس در راستای اهداف بانک پاسارگاد در حوزه مسئولیت اجتماعی در روستا‌های "کُناربلوط" و "میدان بزرگ" شهرستان پلدختر و همچنین ۲ مدرسه نیز در منطقه "مسکن مهر" خرم‌آباد احداث خواهند شد.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۹، cms.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین