پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
چند روزی است که بچه‌های روستا‌های اسلام آباد شهرستان اق قلا و باغوکناره بندرگز، دعاگوی همت مدیران و کارکنان و سهامداران بانک پاسارگاد برای افتتاح مدرسه جدید خود هستند. مدرسه‌هایی که در راستای تداوم نهضت مدرسه سازی بانک پاسارگاد در مناطق محروم تاسیس شدند. اول مهر ۱۴۰۲، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد به همراه معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش، مقامات محلی و جمعی از مردم روستای اسلام‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا و همچنین باغوکناره بندر گز در استان گلستان، طی مراسمی همدلانه اقدام به افتتاح مدرسه‌ها نمودند و بانک پاسارگاد، برگ زرین جدیدی در لیست مسئولیت اجتماعی خود اضافه نمود.

شعار سال: بانک پاسارگاد در ادامۀ برنامۀ توسعۀ فضا‌های آموزشی در نقاط کم‌برخوردار کشور، مدرسۀ "پاسارگاد" را در روستای اسلام‌آباد شهرستان آق‌قلای استان گلستان افتتاح کرد.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در روستا‌های اسلام آباد آق قلا باغوکناره بندرگز و توسط بانک پاسارگاد


صبح روز شنبه مورخ اول مهرماه ۱۴۰۲ مدرسه شش‌کلاسۀ «پاسارگاد» با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش، مقامات محلی و جمعی از مردم مهمان‌نواز روستای اسلام‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا در استان گلستان افتتاح و به هموطنان عزیز این منطقه اهدا شد. ساخت این مدرسۀ ۶ کلاسه باعث توسعۀ ۷۴۵ مترمربعی فضای آموزشی منطقه شده و محیط فرهنگی شایسته‌ای را برای دانش‌آموزان عزیز روستای اسلام‌آباد و روستا‌های اطراف فراهم کرده است.

گفتنی است بانک پاسارگاد با توجه به اهمیت آموزش در پیشرفت کشور عزیزمان و در راستای توسعۀ عدالت آموزشی، هم‌راستا با اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدامات گسترده‌ای را در جهت ساخت مدرسه و کتابخانه در استان‌های مختلف کشور موردتوجه قرارداده و تاکنون ۲۰ کتابخانه و ۴۳ مدرسه در مناطق کم‌تر توسعه‌یافتۀ کشور عزیزمان ساخته است و ساخت ۴ مدرسه دیگر را نیز در دستورکار دارد.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در روستا‌های اسلام آباد آق قلا باغوکناره بندرگز و توسط بانک پاسارگاد

مدرسه شش کلاسه در روستای باغوکناره شهرستان آق قلا:

طی بارندگی شدیدی که در اسفند‌ماه سال ۱۳۹۷ در استان گلستان رخ داد و منجر به وقوع سیل در منطقه شد، خسارات جدی به مدارس واقع در روستا‌های استان منجمله روستاهای شهرستان آق قلا و برخی از روستاهای بندرگز وارد و فرزندان عزیز کشورمان در این مناطق از نعمت آموزش شایسته محروم شدند.بانک پاسارگاد با هدف ایجاد فرصت برابر آموزشی در سراسر کشور و پیرو رویکرد متعالی خود در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی ، مناطق محروم استان گلستان را موردتوجه خاص قرار داد و در سال ۱۴۰۰، سه مدرسه به مناطق سیل‌زدۀ استان در روستا‌های پیرآغاچ، صحنه و قرنجیک شهرستان آق‌قلا تقدیم کرد.

این نهضت ادامه یافت و هم‌زمان با اولین روز سال تحصیلی جدید پس از افتتاح دو مدرسۀ ۶ کلاسه در روستا‌های بدراق‌ملا و اسلام‌آباد شهرستان آق‌قلا، مدرسۀ شهید نواب صفوی در روستای باغوکناره شهرستان بندر گز نیز در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، استاندار استان گلستان، معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران این بانک، مسئولین محلی و مردم عزیز منطقه افتتاح گردید.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در روستا‌های اسلام آباد آق قلا باغوکناره بندرگز و توسط بانک پاسارگاد

بدین‌ترتیب بانک پاسارگاد تاکنون در جهت توسعۀ فضا‌های فرهنگی کشور، ۴۳ مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی و گلستان و همچنین ۲۰ کتابخانه در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس احداث و به مردم فرهنگ‌دوست کشورمان تقدیم کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۶۹۴۷۱، ana.press/  پایگاه خبری بانک پاسارگاد؛ کدخبر:9235 / سایر منابع. 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین