پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
سید احد شیرین نژاد سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ، در جلسه‌ای که با عوامل اجرایی پروژه دارالفنون پاسارگاد برگزار شد، گفت: پروژهٔ خیری دارالفنون توسط بانک پاسارگاد با تمام توان و در دو شیفت کاری در حال اجراست. پروژه دارالفنون در قالب دو دبیرستان ۱۵ کلاسه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع توسط بانک پاسارگاد که به عنوان مسئولیت اجتماعی این بانک در حال اجراست، بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌سازی در استان اردبیل می‌باشد.

شعار سال: سید احد شیرین نژاد در جلسه‌ای که با عوامل اجرایی پروژه دارالفنون پاسارگاد برگزار شد، گفت: پروژهٔ خیری دارالفنون توسط بانک پاسارگاد با تمام توان و در دو شیفت کاری در حال اجراست. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در این جلسه سیداحد شیرین نژاد سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: طبق محاسبات و زمان‌بندی که انجام شده است، این پروژه تا مهرماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه خیری دارالفنون پاسارگاد با تمام توان در حال احداث است
سیداحد شیرین نژاد افزود: از عوامل اجرایی بانک پاسارگاد انتظار می‌رود هماهنگی‌های لازم را با اداره کل نوسازی مدارس در اجرای پروژه انجام دهند تا نظارت این پروژه به‌صورت قانونی و درست عملی شود.

وی با تأکید بر اختصاص محلی برای واحد نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان در پروژه، گفت: تغییرات در نقشه و مراحل اجرایی باید با تأیید اداره کل انجام شود تا خللی در وظایف دستگاه ایجاد نشود.

پروژه خیری دارالفنون پاسارگاد با تمام توان در حال احداث است
لازم به ذکر است پروژه دارالفنون در قالب دو دبیرستان ۱۵ کلاسه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع توسط بانک پاسارگاد که به عنوان مسئولیت اجتماعی این بانک در حال اجراست، بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌سازی در استان اردبیل می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۰۴۵، dres.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین