پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
علیرضا شهبازی،نماینده مردم نهاوند با اشاره به پیگیری ساخت یک مجتمع آموزشی و یک کتابخانه در شهرستان نهاوند گفت: پیرو جلسه یکم تیرماه با مدیر عامل بانک پاسارگاد، نمایندگان این بانک به همراه مهندسین اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان جهت بازدید از زمین منطقه میدان مادر و روستای توانه برای احداث مجتمع بزرگ آموزشی و کتابخانه حضور یافتند.

شعار سال: نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با حضور نمایندگان بانک پاسارگاد به همراه مهندسین اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان، مقرر شد در اسرع وقت نقشه‌ها طراحی گردد و کار احداث آموزشگاه و کتابخانه به زودی آغاز شود.

آغاز بکار احداث آموزشگاه و کتابخانه توسط بانک پاسارگاد در نهاوند؛ در آینده‌ای نزدیک
علیرضا شهبازی، با اشاره به پیگیری ساخت یک مجتمع آموزشی و یک کتابخانه در شهرستان نهاوند گفت: پیرو جلسه یکم تیرماه با مدیر عامل بانک پاسارگاد، نمایندگان این بانک به همراه مهندسین اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان جهت بازدید از زمین منطقه میدان مادر و روستای توانه برای احداث مجتمع بزرگ آموزشی و کتابخانه حضور یافتند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید که رئیس آموزش و پرورش و مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز حضور داشتند، مقرر شد در اسرع وقت نقشه‌ها طراحی گردد و کار احداث آموزشگاه و کتابخانه به زودی آغاز شود.

وی افزود: باید به این نکته نیز اشاره شود که احداث این مجتمع آموزشی کمک شایانی به استانداردسازی سرانه آموزشی در شهر نهاوند خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۴۰۲، کدخبر:۵۲۵۶۸۷، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین