پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های پنجشنبه ۲۹ دی و جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. از سال ۱۳۴۷ تاکنون که کنکور برگزار شده ۵۴ سال تجربه برگزاری آزمون نشان داده است که این غول بزرگ همچنان مهمان خانه‌های داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها است و تغییرات تنها در جهت تغییر شکل سنجش و پذیرش دانشجو قرار گرفته و ساختار پذیرش دانشجو همچنان در گرو جلسه‌ای چند ساعته است. اما مصوبه جدید سال ۱۴۰۱ چند تغییر را برای اولین بار در کنکور ایجاد کرده است.

شعار سال: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، از صبح پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم‌تجربی در سراسر کشور آغاز شد. امسال بخاطر تغییرات بسیار زیاد، برای نخستین بار کنکور دو نوبت در سال برگزارشد. نخستین نوبت از آزمون ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه و دومین مرحله در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال آتی برگزار می‌شود.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۰۵۵۸۹۴، snn.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین