پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی، یار دیرین رهبر معظم انقلاب درگذشت. ایشان از روحانیون مبارز، مجاهد و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی در مشهد بود که همواره در کنار رهبر معظم انقلاب حضور داشت. رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی، از روحانیون مبارز، مجاهد و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی در مشهد بود که همواره در کنار رهبر معظم انقلاب حضور داشت.

این روحانی صریح، صادق و حافظ نهج البلاغه، در مواضع بحق انقلابی، از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود و در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشت.

حجت‌الاسلام حاج غلامرضا اسدی درگذشت+ پیام تسلیت رهبر انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اسدی سال‌ها به عنوان خادم الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی فعالیت داشت و از روحانیون انقلابی بود که قریب به پنج سال از جوانی خود را به‌دلیل همراهی با انقلاب و امام در زندان‌های ستمشاهی سپری کرد و تحت شکنجه قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی، ساعتی پیش و هم زمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی

حجت‌الاسلام حاج غلامرضا اسدی درگذشت+ پیام تسلیت رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت روحانی مجاهد و صادق جناب حجةالاسلام مرحوم آقای حاج شیخ غلامرضا اسدی رحمةالله علیه را به خاندان محترم و فرزندان مکرم و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان دوران جوانی خود را در مبارزه با رژیم ستمگر طاغوت و بقیه‌ی عمر را در خدمت به نظام مقدس اسلامی صرف کرد. از خداوند علو درجات وی را مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۱۳ بهمن ۱۴۰۱

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۰۱۷۵۸۶، www.irna.ir/ سایر منابع

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین