پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
بانک پاسارگاد در گزارش صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه سال جاری (1401) وضعیت سودآوری بانک در سرفصل های چندگانه درآمد عملیاتی بانک ،درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری اوراق بدهی ،درآمد کارمزد ،خالص سود سرمایه‌گذاری‌ها ،خالص سود مبادلات و معاملات ارزی ،افزایش سود انباشته ،خالص ورود وجه نقد قبل از فعالیت‌های تامین مالی ،جریان خالص ورود نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی ،وضعیت سپرده مشتریان و .... ،را مشص نمود.سود خالص نماد وپاسار در این دوره ۱۰.۷۹۲ میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این سود ۶.۶۳۶ میلیاردتومان به ثبت رسیده است.

شعار سال: بانک پاسارگاد در گزارش صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه سال جاری، میزان سود خالص خود را ۱۰.۷۹۲ میلیارد تومان اعلام می‌کند که این سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.
بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار"در بورس تهران، با سرمایه ثبت شده ۱۳.۱۰۴ میلیارد تومان، در گزارش منتشر شده خود در کدال از اطلاعات و صورت‌های میان‌دوره‌ای ۹ ماهه (حسابرسی نشده)، سود خالص این دوره را ۶۳‌درصد رشد اعلام کرده است. سود خالص نماد وپاسار در این دوره ۱۰.۷۹۲ میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این سود ۶.۶۳۶ میلیاردتومان به ثبت رسیده است.

صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی

*** درآمد عملیاتی بانک پاسارگاد رشد 69 درصدی داشته است. این درآمد عملیاتی برای دوره 9 ماهه سال جاری 17.238 میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل 10.180 میلیارد تومان بوده است.


*** این گزارش رسمی کدال خبر از درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری اوراق بدهی نیز رشد 57‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال 1400 می‌دهد به‌طوری که این درآمد در 9 ماهه سال جاری 45.038 میلیارد تومان و در دوره مشابه سال قبل 28.716 میلیارد تومان است.


*** درآمد کارمزد در این دوره 9 ماهه 1401 رشد 18درصدی داشته و از رقم 1.956 میلیارد تومان در 9 ماهه سال گذشته به 2.300 میلیارد تومان در 9 ماهه سال جاری رسیده است.


*** خالص سود سرمایه‌گذاری‌ها در صورت‌های مالی در 9 ماهه امسال با 90درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه شده است. این سود سرمایه‌گذاری‌ها در 9 ماهه امسال 81 میلیارد تومان بوده است.

*** همچنین خالص سود مبادلات و معاملات ارزی در 9 ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 146درصد رشد نشان می‌دهد. این خالص سود در 9 ماهه سال جاری 197 میلیارد تومان اعلام می‌شود.

*** گزارشات صورت وضعیت مالی این نماد بورسی از افزایش سود انباشته در 9 ماهه سال جاری حکایت می‌کند و این افزایش رقم 49درصدی را نسبت به دوره مشابه سال 1400 نشان می‌دهد. سود انباشته در 9 ماهه امسال 21.556 میلیارد تومان است در حالی که دوره مشابه سال قبل 14.495 میلیارد تومان بوده است. 

*** جریان خالص ورود وجه نقد قبل از فعالیت‌های تامین مالی رشد 190درصدی در این دوره 9 ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل دارد. این ورود پول به میزان 43.144 میلیارد تومان بوده است. 

*** همچنین جریان خالص ورود نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی در دوره 9 ماهه امسال رشد 187‌درصدی را نشان می‌دهد که در این دوره 44.471 میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل 15.506 میلیارد تومان بوده است. 

*** سپرده مشتریان در دوره 9 ماهه سال جاری با 10درصد رشد به 287.321 میلیارد تومان می‌رسد درحالی که در مدت مشابه سال قبل 260.069 مییارد تومان بوده است.

*** بر اساس این گزارش کدال، برآورد بانک پاسارگاد از تغییرات نرخ سود تسهیلات اعطایی در دوره 3 ماهه پایانی سال جاری و سه ماهه منتهی به 31 خردادماه 1402 این گونه است که تغییرات این نرخ بر مبنای بخشنامه بانک مرکزی صورت خواهد گرفت. 

اطلاعات صورت‌های مالی میان‌دوره ای 9 ماهه سال 1401 بانک پاسارگاد

صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک پاسارگاد

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین