پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۸۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
وقتی حوزه نظارتی و بازرسی کشور کارایی و کارامدی لازم را ندارد، هر فردی و مقام مسئولی به خودش اجازه می دهد در حوزه سازمانی خود از موضوعاتی بی ربط حرف بزند. آقای چمران بعنوان عضو شورای شهر، بهتر نیست بجای برداشتن تلسکوپ سیاست و صحبت درباره جریان اپوزیسیون خارجی و ضعف ایمنی در حمل و نقل برون شهری، در خصوص تقویت نظارت ها بر شهرداری، برنامه های پیشنهادی برای کاهش مشکلات مردم و مواردی همانند صحبت کنند؟

شعارسال: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد و در تعطیلات عید حدود هزار نفر جان خود را از دست دادند که این حاکی از نبود حمل و نقل ایمن است.

آقای چمران بهتر است، بجای صحبت درباره حوزه سیاسی و حمل و نقل برون شهری، به تکالیف قانونی خود در شهر تهران عمل کند

وی ادامه داد: جاده‌های خارج شهر نیز از ایمنی کافی برخوردار نیست.

چمران با اشاره به ائتلاف برخی افراد معلوم الحال علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این افراد برای تجزیه ایران ائتلاف تشکیل دادند، اما این ائتلاف خود شکست خورد و این نشانگر این است که اصحاب کفر نمی‌توانند پیروز شوند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این افراد به سرزمین غصب شده فلسطین رفتند و دست در دست شرورترین افراد گذاشتند.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 5اردیبهشت1402، کدخبر: 482100، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین