پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
اجاره دو واحد مسکونی ۱۳۱ متری و ۹۲ متری در برج‌های دیپلمات کیش که مجموعه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران در واکنش به این خبر بیانیه داده، اما فراموش کرده که می‌توان با یک سوم این قیمت هم، واحد‌هایی خوبی برای کارکنان در کیش اجاره کرد. جمع کنیداین اسباب توجیه را.

شعار سال: اجاره دو واحد مسکونی ۱۳۱ متری و ۹۲ متری در برج‌های دیپلمات کیش که مجموعه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است.

از میان قرار داد‌های بارگذاری شده در سامانه شفافیت در اسفند ماه، یکی مربوط به سقف نوری میدان ولیعصر است. ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه این پروژه شده است. همان ریسه‌های نوری که به ایوان انتظار ختم می‌شدند.

سازمان زیباسازی در این ماه قرار داد‌های دیگری هم به ثبت رسانده مانند اجاره دو واحد مسکونی ۱۳۱ متری و ۹۲ متری در برج‌های دیپلمات کیش که مجموعه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است. این سازمان قرارداد دیگری هم با شبکه افق به ثبت رسانده که ۲ میلیارد تومان برای تولید برنامه تلویزیونی «جشن محله‌ها» هزینه کند.


اجاره میلیاردی دو واحد مسکونی توسط سازمان زیباستزی شهرداری در کیش+جوابیه آبکی

جوابیه سازمان زیباسازی درباره یک ادعای کذب.
قرارداد ۷ساله چگونه ریخت و پاش مالی تعریف می‌شود؟

سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دنبال انتشار اطلاعات نادرست در برخی رسانه‌ها در رابطه با اجاره واحد مسکونی در کیش جوابیه صادر کرد.

در جوابیه سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها با محوریت اجاره واحد مسکونی در جزیره کیش آمده است:

" از روز گذشته، برخی رسانه‌ها با انتشار اطلاعاتی نادرست، شبهه‌هایی را در خصوص اجاره واحد مسکونی در شهر کیش مطرح کردند. در این خصوص چند نکته مهم وجود دارد که متاسفانه در اخبار به آن اشاره نشده است:

١- قرارداد مورد اشاره در سال ٩۵ و با تصویب هیأت مدیره وقت سازمان جهت استفاده کلیه پرسنل سازمان زیباسازی در قالب طرح‌های رفاهی کارکنان رهن شده و در طول این ٧ سال به صورت سالیانه تمدید شده است. سند منتشر شده نیز سند تمدید رهن است.

٢- صد‌ها نفر از پرسنل خدوم سازمان زیباسازی، به شکل مرسوم در نوبت استفاده از این واحد‌ها قرار می‌گیرند و شاید هر خانواده، به طور میانگین بتواند دو سال یکبار، حق استفاده سه روزه از این واحد‌ها را پیدا کند.

٣- این واحد‌ها از محل سپرده سازمان زیباسازی رهن شده‌اند و سرمایه اصلی سازمان محفوظ مانده و پس از ختم قرار داد عودت داده خواهد شد و هیچ سرمایه‌ای برای این امکان رفاهی پرسنل «هزینه» نمی‌شود.

۴- طبق قانون، حساب سازمان زیباسازی، حساب جاری است و هیچ سودی بابت سپرده بانکی به آن تعلق نمی‌گیرد. مبلغ رهن این واحد می‌توانست به شکل راکد در بانک بماند، ولی با نظر هیات مدیره وقت سازمان از آن به عنوان یک امکان رفاهی برای پرسنل استفاده شد تا ضمن حفظ اصل سرمایه، کمکی برای سفر پرسنل باشد.

۵- بدون تردید، تکریم نیروی انسانی یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری تهران و طبیعتا سازمان زیباسازی است. شکوفایی این سازمان در مدت اخیر، مرهون همدلی و تلاش شبانه روزی همین پرسنل زحمت‌کش است. بداخلاقی‌های رسانه‌ای نیز مانعی در خدمت مدیریت این سازمان به پرسنل نخواهد شد. "

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۹۶۲۳۹۵، donya-e-eqtesad.com/ و پایگاه خبری تحلیلی شهر، کدخبر:۳۵۳۰۷

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین