پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
فرماندار الیگودرز گفت: احداث ۱۴ مدرسه در بخش بشارت ذلقی و استقرار اداره‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در الیگودرز تاکنون اجرایی نشده است.

شعار سال: ولی اله میرزایی اصل در جلسه پیگیری مصوبات شهرستانی استان که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: از مجموع 24 مصوبه 12 مصوبه به‌صورت 100 درصد اجرایی شده است.

وی پیشرفت فیزیکی دیگر مصوبات این شهرستان را مناسب دانست و افزود: این مصوبات دارای 30 تا 50 درصد پیشرفت هستند.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: راه دسترس بزنوید به سد لیروک و به امام‌زاده محمد بن حسن(ع)، احداث 14 مدرسه در بخش بشارت ذلقی و استقرار اداره‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در الیگودرز تاکنون اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبه راه امام‌زاده حسن اجرایی شده است و روند خوبی دارد بیان کرد: در راستای جاده بزنوید به امام‌زاده حسن(ع) درگذشته قرار بود قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) این کار را انجام دهد که در این رابطه به نتیجه نرسیده‌ایم.

میرزایی اصل تصریح کرد: در راستای این جاده قرار شد 50 درصد اعتبارات را اوقاف و 50 درصد دیگر را راه و شهرسازی استان تأمین کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث 14 مدرسه در بشارت ذلقی بر عهده نوسازی مدارس است و به این معنا نیست که در این منطقه مدرسه وجود ندارد بلکه تدریس دانش آموزان از طریق کانکس و منازل مردم صورت می‌گیرد.

محمد چگنی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این راستا گفت: طی اواخر سال 93 چهار کانکس توسط هلی برد به مناطق روستایی صعب‌العبور ارسال‌شده است.

وی اظهار داشت: برای هشت روستای دیگری که قرار بود کانکس به‌وسیله هلی برد برایشان ارسال شود اعتباری دیده نشده است.

فرهاد خاکی‌پور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: جاده امام‌زاده حسن(ع) درمجموع 50 کیلومتر است که 15 کیلومتر از راه آن آسفالت شده و آسفالت 35 کیلومتر آن باقی‌مانده است.

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز عنوان کرد: 15 کیلومتر اول جاده بزنوید به سد لیروک با برآورد اعتبار 17 میلیارد تومان به مناقصه گذاشته‌شده است.

وی بیان کرد: مطالعات 20 کیلومتر دیگر این جاده به مشاور داده‌شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی موجود پس از تهیه اسناد و مدارک به مناقصه خواهیم گذاشت و تا اول بهمن‌ماه امسال فاز اول آن ابلاغ می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آذر 1395، کد مطلب: 1252341:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین