پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعات کاری دادگستری کل استان و ادارات کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه تغییری نخواهد کرد.

شعار سال: معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعات کاری دادگستری کل استان و ادارات کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان البرز از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور سال جاری تغییری نخواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به سوالات متعدد شهروندان البرزی در خصوص تصویب‌نامه هیأت محترم وزیران و اطلاع رسانی انجام شده در خصوص تغییر ساعات اداری دستگاه‌های دولتی، دادگستری کل استان البرز اعلام می‌دارد این بخشنامه به دلیل تفاوت ماهیت و نوع فعالیت دستگاه‌های قضائی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی، شامل دادگستری کل استان نخواهد بود.

عدم تغییر ساعات کاری دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در البرز
بر اساس اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و اقتضائات دادرسی و اوقات تعیین شده جهت رسیدگی به پرونده‌های قضائی، ساعات کاری دادگستری کل استان و سایر دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان البرز یعنی ادارات کل ثبت اسناد و املاک، زندان‌ها، بازرسی، پزشکی قانونی و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان البرز به روال زیر خواهد بود:

- روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴:۳۰

- روز پنج شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰

بنابراین با توجه به اقتضائات مذکور، وقت‌های رسیدگی تعیین شده در شعب دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان البرز و همچنین کمیسیون‌های پزشکی و سایر امورات دستگاه‌های تابعه بدون تغییر برگزار خواهد شد».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۵۸۰۱۹۸۹، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین