پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز شد.

شعارسال: با توجه به اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا، طرح تشدید برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه در سطح بازار از سوی سازمان حمایت، سازمان صمت استان‌ها، نیروی انتظامی و با همکاری سایر نهاد‌های امنیتی اجرا می‌شود.

طرح برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه از 16 خرداد

این طرح با هدف اجرای مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از عرضه کالا‌های قاچاق و تقلبی انجام می‌شود و به گفته برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این طرح، نظارت بر عرضه کالا‌های مختلف در حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و کالای دخانی آغاز می‌شود.

گفتنی است وزارت صنعت، معدن و تجارت فروردین سال گذشته نیز طرحی مشابه با عنوان "طرح مقابله با قاچاق در سطح عرضه" را در حوزه لوازم یدکی خودرو آغاز کرد. لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات، پنج اولویت نخست اجرای طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا اعلام شده بود. اما طرح بعد از مدتی متوقف شده که انتقاداتی از سوی فعالان حوزه پوشاک، لوازم خانگی و کالا‌های دخانی به دنبال داشت.

 

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران جیب، تاریخ انتشار: 13خرداد1402، کدخبر: 108460، www.iranjib.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین