پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
شهردار بروجرد گفت: پرداخت نکردن به‌موقع عوارض در درازمدت سبب رکود در اقدامات عمرانی و بروز مشکل در پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان این نهاد می‌شود.

شعار سال:

منوچهر یوسفی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: شهرداری بروجرد در سه سال گذشته به‌رغم وجود مشکلات عدیده ازجمله مضیقه‌های شدید مالی، در انجام امور عمرانی و خدماتی شهر کوتاهی نکرده و با سختی‌ها و مشقات فراوان و استفاده از همه امکانات موجود موفق به اجرای پروژه‌های عمرانی قابل‌قبول و درخور توجهی شده است.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی شهرداری بروجرد و بحران مالی در این نهاد خدماتی عنوان کرد: شهروندان در برابر شهرداری واجد حقوق و تکالیفی هستند که ازجمله حقوقی که بر عهده شهروندان است پرداخت به‌موقع انواع عوارض و جرائم شهرداری است.

شهردار بروجرد بابیان اینکه عدم پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان ارائه خدمات توسط شهرداری را با مشکل مواجه می‌کند، افزود: پرداخت نکردن به‌موقع عوارض در درازمدت سبب رکود در اقدامات عمرانی و بروز مشکل در پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان این نهاد خواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه شهرداری بروجرد به تعداد همه واحدهای مسکونی و تجاری از شهروندان خود طلبکار است، بیان کرد: انتظار می‌رود همه شهروندان خود را موظف و متعهد به پرداخت عوارض بدانند تا شهرداری بتواند با پرداخت حقوق کارکنان و تسویه دیون خود در انجام وظایف قانونی موفقیت بیشتری را کسب کند.

یوسفی به راه‌های قانونی وصول مطالبات شهرداری اشاره کرد و گفت: قانون‌گذار برای وصول مطالبات شهرداری از شهروندان وسایل و ابزار قانونی را ازجمله تخریب، تعطیل، قطع برق و گاز ،صدور اجرائیه و مواردی ازاین‌دست را در نظر گرفته است حال‌آنکه شهرداری بروجرد تلاش می‌کند از کمترین ابزار قهرآمیز برای وصول مطالبات خود استفاده کند تا شهروندان از آسودگی خاطر برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: روند رکود حاکم بر اقتصاد، سبب تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری شده است بنابراین شهروندان باید با مراجعه به شهرداری‌های مناطق یک و دو شهرستان بروجرد در پرداخت انواع عوارض و جرائم متعلق به مستغلات و مایملک خود شهرداری را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند تا شهرداری ناگزیر به استفاده از ابزارهای قانونی نشود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۱۷ شهريور 1395، کد مطلب:1181185 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین