پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
مجید ابهری در یادداشتی خطاب به میرسلیم نوشت:برادرجان اگر در خلوص و اعتقادات انقلابی شما ذره‌ای تردید داشتم هیچوقت مورد خطاب قرارتان نمیدادم. جناب آقای میرسلیم با یک دنیا تاسف امتیازات ما به حساب خودمان و خطا‌ها و اشتباهاتمان به پای انقلاب و رهبری نوشته می‌شود و چه سنجش ناجوری است این رفتار‌های کج. چند نکته مربوط به شما را که در همین چند روز اتفاق افتاده و موجب هجمه‌های گسترده داخلی و خارجی از سوی دوست و دشمن به شما گردیده عرض کرده و از شما درخواست میکنم تا یکبار دیگر با فرض صدور این سخنان و رفتار‌ها از جانب افراد دیگر آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

شعار سال: 
مجید ابهری در یادداشتی نوشت: از اولین روز‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اکثر افرادی که عصر و محضر امام (ره) را درک کردند شاهد حضور پرجنب و جوش جوانی با تیپ خاصی بودند که تا آن موقع کمتر دیده بودند. جوانی که به شدت مقید به نماز اول وقت آنهم بشکل جماعت بوده و اغلب دوستان و همکاران را نیز به نمازخانه دعوت میکرد. بعد از عبور از روز‌های پر هیجان و مملو از اضطراب کم‌کم به سوی آرامش و صبر حرکت نمود. در روز‌های سیاه و فاجعه بار هفتم تیر و روز‌های تلخ انفجار نخست وزیری در شهریور ماه؛ آرامش و صبر شما مشوق اصلی جوانان در قانونمداری و حوصله انقلابی گردید. صد حیف و هزاران افسوس که در روزگار میدان‌داری فضای مجازی و صد‌ها سایت و گروه اجتماعی و امثال آن‌ها علیرغم صرف میلیون‌ها میلیون تومان و دلار به تعداد انگشتان دست و یا کمتر محصول ارزش مدار و آموزش محور مخصوصا خطاب به نوجوانان و جوانان عرضه گردیده.

آقای میرسلیم لطفا توجه فرمایید
درنتیجه فرزندان ما لیونل مسی را بیشتر از خرازی و براد پیت را خیلی بیشتر از کاوه و امثال او میشناسند. در این میان یکی از عوامل این کم کاری‌ها مریدان ناب روح خدا و امثال شما و بنده بودیم. برادرجان اگر در خلوص و اعتقادات انقلابی شما ذره‌ای تردید داشتم هیچوقت مورد خطاب قرارتان نمیدادم. جناب آقای میرسلیم با یک دنیا تاسف امتیازات ما به حساب خودمان و خطا‌ها و اشتباهاتمان به پای انقلاب و رهبری نوشته می‌شود و چه سنجش ناجوری است این رفتار‌های کج. چند نکته مربوط به شما را که در همین چند روز اتفاق افتاده و موجب هجمه‌های گسترده داخلی و خارجی از سوی دوست و دشمن به شما گردیده عرض کرده و از شما درخواست میکنم تا یکبار دیگر با فرض صدور این سخنان و رفتار‌ها از جانب افراد دیگر آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

۲۰۶و لندکروز یکسان هستند...

چه لزومی دارد که یک رجل سیاسی به همه امور و مسائل؛ اشراف داشته و از خودرو و موشک و... مطلع باشد. ثانیا چه خوبست صاحبان تریبون و اصحاب سیاست قبل از سخنرانی‌های عمومی یکبار در مورد نکات مورد نظر مخصوصا فنی با اهل فن مشورت نموده تا با دانش لازم حرف بزنند. امروز در عصر موتور‌های جستجوگر با چند دقیقه جستجو میتوان به اطلاعات مورد نیاز در اکثریت موارد دسترسی پیدا کرد. درحال حاضر تخصص‌ها شعب و شاخه‌های گوناگون یافته و دیگر نمیتوان مثلا در پزشکی و درمان گوش و حلق و بینی را مورد معاینه و درمان قرارداد؛ بلکه دیگر گوش تخصص جداگانه لازم دارد تا در مورد گوش بیرون و درون به درمان دست بزند.

در مورد سایر رشته و تخصص‌ها گاهی شعب فرعی میشوند. پس لزومی ندارد یک وزیر یا وکیل و یا یک مدیر به همه امور از مکانیک تا امور ارزی و صنایع نفت و پتروشیمی اشراف داشته باشد. نکته دوم اینکه اگر دولتمردان سابق ولاحق در قالب شکوه یا انتقاد یا حتی پیشنهاد دولت یا یکی از نهاد‌های دولتی یا انقلابی مثل مجلس یا قوه قضائیه را مورد انتقاد یا هجمه قرار دهد و از این حرکت و رفتار بوی تند خویی و عناد برآید همسرایی بین معاندین و دشمنان و مخالفان آغاز شده و برای اثبات ادعا‌های خود متوسل به نظریات و بیانات دوستانی نظیر شما میشوند.

نکته سوم موضوع اعتراض شما به تعطیلی روز شنبه و تشبیه مدافعان این طرح به طرفداران اسرائیل میباشد. اینجانب سال‌ها در اروپا تحصیل و کار کردم و سپس در ایران مسئولیت‌هایی داشتم که با شرکت‌ها و سازمان‌های اروپایی و آسیایی وحدتی عربی ارتباط حرفه‌ای داشتم. در این سال‌ها همواره به خاطر ناهماهنگی بین تعطیلات دچار تاخیر و رکود در کار‌ها بودیم. پنج شنبه وجمعه ما تعطیل بودیم و شنبه و یکشنبه‌ها آن‌ها؛ در این بین حتی سازمان‌های مستقر در کشور‌های اسلامی نیز برخوردار از این قاعده بود و شنبه و یکشنبه تعطیل بودند. سه روز فرصت همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی بود که اگر آن سه روز هم مقارن با تعطیلات متعدد ما که کم هم نیستند نمی‌شدند رکود اداری و سازمانی، طرف‌های تجاری را دچار گرفتاری می‌نمودند. تعطیلی جمعه، شنبه و یکشنبه مربوط با ادیان ابراهیمی و رسمی کشور بوده اساسا هیچ ارتباطی با رژیم کودک‌کش اسرائیل ندارد. اصل روز مذهبی ما مسلمین جمعه میباشد که شب آن دعای کمیل و روز جمعه نماز عبادی وسیاسی جمعه برگزار می‌گردد و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مراسم یاد شده برگزار گشته و خواهد گردید. نام بردن از رژیم منحوس اسرائیل در مورد تعطیلات اساسا بدون محل و ارتباط بوده و نباید اجازه صهیونیست‌ها بهره‌ای از این روز ببرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۹۰۰۱۵، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین