پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
عصرایران با اشاره به دعوای بین میرسلیم و پیرهادی، دو نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده‌ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!

شعار سال: بعد از این که محسن پیرهادی، نماینده تهران پیگیر طرح تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها شد، مصطفی میرسلیم توئیت زد: این چه افتخاری است که بعضی افراد پیشنهاد دهنده و مدافع تعطیلی روز ‎شنبه، مانند اسرائیل، شده اند؟

پس‌لرزه دعوای میرسلیم و پیرهادی: آقای میرسلیم، باید به حال شما تاسف خورد

پیرهادی هم از خجالتش در آمد و نوشت: کسی که فرق ۲۰۶ با لندکروز را نمی‌فهمد، به طریق اولی علت ساماندهی ایام کاری و تعطیلات را متوجه نمی‌شود.

اینجا بود که دفتر میرسلیم بیانیه داد و خطاب به پیرهادی نوشت:‌ای کاش برای عموم روشنگری و شفاف می‌کردید که منزل مسکونی جناب عالی از کدام محل به شما داده شده است؟

پیرهادی هم جواب داد: دوره اینکه برای تخریب، تهمت را با سؤال مطرح کنید گذشته است. سؤال نپرسید؛ هر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید.

پس‌لرزه دعوای میرسلیم و پیرهادی: آقای میرسلیم، باید به حال شما تاسف خورد

این که ماجرای این منزل چیست را نه می‌دانیم و نه موضوع بحث حاضر است و جا دارد نماینده مذکور شفاف سازی کند. فقط خواستیم نکته‌ای را با آقای میرسلیم در میان بگذاریم:

اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده‌ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!

از دو حال خارج نیست: یا اتهامی که وارد کرده اید نارواست که پناه بر خدا یا رواست که باید تاسف خورد به حال شما که دیدید و دم برنیاوردید تا وقتی پای شخص خودتان به میان کشیده شد!

زیاده عرضی نیست!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۷۸۰۶۰۸، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین