پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
سرمایه گذاری بخش خصوصی بر روی تعدادی از پروژه های بروجرد پس از سالها مسکوت ماندن بالاخره با رفع مشکلات این شرکت و شهرداری به گفته رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در هفته دولت به نتیجه می رسد.
شعار سال: شرکت سرمایه گذار پروژه های باغ فدک و مجتمع هشت بهشت در سال 85 با عقد قراردادی با شهرداری به منظور احداث پروژه های متعدد وارد بروجرد شده که طی این سالها با مشکلاتی مواجه بوده به طوریکه این پروژه ها تا کنون در همان نطفه خاموش شدند و به ثمر نرسیدند.

بر اساس قراردادهای منعقد شده میان شرکت سرمایه گذاری این پروژه ها و شهرداری بروجرد قرار شد این سرمایه گذار پروژه های تجاری هشت بهشت، هایپر مارکت، رستوران چندمنظوره و.... را در بروجرد عملیاتی کند، پروژه هایی که چشم بروجردی ها هنوز به جمال تکمیل آنها روشن نشده است.


هرچند که در ابتدای ورود سرمایه گذاران به شهرستان بروجرد همه مردم و مسئولان از این موضوع استقبال کردند ولی مدت زمان چندانی این خوشحالی دوام نداشت چرا که پروژه های یاد شده با تغییراتی که در مدیریت شهری بروجرد طی سالهای گذشته به وجود آمد به نوعی متوقف شد تا سرمایه گذاری که در نشریات بروجرد و رسانه ها از آن با عنوان فرصتی بی نظیر یاد می شد در همان نطفه خاموش شود.

یکی از این پروژه ها پروژه تجاری هشت بهشت بروجرد است که از آن به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری غرب کشور یاد می شود. این مجتمع تجاری که کار طراحی آن سالها پیش انجام شده در صورت اجرا می توانست به عنوان یک مرکز تجاری زمینه رونق اقتصادی، گردشگری و جذب توریست در شهرستان بروجرد از استانهای همجوار را فراهم کند.

پروژه دیگر که مردم بروجرد در طول سال بارها نمای اسکلت فلزی آن را می بینند بنای نیمه کاره رستوران باغ فدک در وسط دریاچه باغ فدک بروجرد است که قرار بود با تکمیل هایپر مارکت در این محل علاوه بر رونق کسب و کار به کمک اشتغال بروجرد هم بیاید؛ خیالی که همچنان خام مانده است.


این در حالیست که شرکت سرمایه گذار پروژه ها در این مدت با شهرداری و شورای اسلامی بروجرد بر سر به نتیجه رسیدن پروژه های باغ فدک و هشت بهشت در کش و قوس بوده است که با ورود استاندار لرستان و نگاه مثبت هوشنگ بازوند در زمینه جذب و حمایت از سرمایه گذار تا حدودی مشکلات طرفین رفع شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در رابطه با وضعیت پروژه های این شرکت سرمایه گذاری می گوید: خوشبختانه پس از جلسات متعدد برای رفع مشکلات طرفین و رایزنیهای صورت گرفته بالاخره منجر به توافقنامه ای بین شهرداری و شرکت سرمایه گذار پروژه ها شده است.

محمدرضا معظمی می افزاید: این توافقنامه به منزله قرارداد نهایی با رضایت طرفین به امضای هر دو طرف رسیده و طرفین باید نسبت به آن پایبند باشند.

وی ادامه می دهد: در حال حاضر مشکلات موجود برای ادامه ساخت پروژه های باغ فدک حل شده و شرکت سرمایه گذار متعهد شده در هفته دولت این پروژه ها را به بهره برداری برساند.


مدیر عامل اجرایی پروژه های سرمایه گذاری باغ فدک و هشت بهشت بروجرد نیز در این رابطه می گوید: در راستای رفع مشکلات موجود توافقنامه ای بین این شرکت و شهرداری بروجرد منعقد شده است.

ابوالقاسم فاضل ادامه می دهد: احساس می شود حل برخی از مشکلات به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

وی معتقد است اگر شهرداری به تمامی تعهداتش در توافقنامه مذکور عمل کند به طور قطع همانطور که وعده داده شده پروژه ها در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1393، کد مطلب: 2271032، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین