پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
گلایه‌ها از پست بانک بر خلاف ظاهر آرام این بانک کم نیست. از آخرین این گلایه‌ها که برای انصاف نیوز هم ارسال شده، گلایه یک روستایی برای وام تولید و اشتغالزایی است. منتظر دریافت توضیحات پست بانک در خصوص علل این تاخیر و روند حل یا کاهش مشکل این شهروند هستیم.

شعار سال: یک تولیدکننده از پرداخت‌نشدن وام اشتغال روستایی توسط پست بانک استان آذربایجان غربی به دفتر انصاف نیوز شکایت و از اتمام مهلت مجوز‌ها و بر باد رفتن زحمات چند ساله‌اش ابراز نگرانی کرد.

ابراهیم پزاوه روند ثبت درخواست خود برای تاسیس یک گلخانه و تصویب وام اشتغال‌زایی برای آن را تشریح و از بی‌توجهی سازمان‌های دولتی و شبکه بانکی به مشکلات روستاییان انتقاد کرد.

پست بانک ارومیه وام اشتغال روستایی مصوبم را نمی‌دهد؟!
او گفت: تمام اقدامات لازم برای اخذ وام را انجام دادم و پس از دوندگی‌های بسیار زیاد در آبان سال قبل توانستم تایید اداره کل جهاد کشاورزی را بگیرم. سپس نامه‌ام به استانداری رفت و آن‌جا هم با درخواست موافقت شد.

این کشاورز ادامه داد: سال قبل برنامه و بودجه استان اعلام کرد بودجه ندارد و پرداخت وام به امسال موکل شد. پس از دوندگی‌های بسیار متوجه شدم بودجه وام اشتغال روستایی در استان تامین شده و در اختیار پست بانک قرار گرفته است، اما از سوی این بانک هیچ تماسی با من گرفته نشد.

آقای پزاوه که ظاهرا چند روز بیشتر به پایان مدت اعتبار پروانه‌اش نمانده، ادامه داد: ۳۰ ماه دوندگی کردم و می‌خواهم شغل ایجاد کنم، اما نمی‌دانم چرا در پرداخت وامی که به تایید رسیده، تصویب شده و رقمش هم تامین شده است، تعلل می‌کنند و هیچ جواب قانع‌کننده‌ای به من نمی‌دهند.

این تولیدکننده از خبرنگار انصاف نیوز خواست با انعکاس مشکلات روستائیان در این رسانه، توجه مسئولان استان آذربایجان غربی را به سنگ‌اندازی در مسیر رشد تولید و ایجاد اشتغال جلب کند.

رقم مصوب وام اشتغال روستایی تخصیص داده شده به ابراهیم پزاوه ۹۰۰ میلیون تومان، با سود ۶ درصد است و پرونده این وام به شماره ۱۴۱۰۹۷ در سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

این روستایی گفت: از سرپرستی پست بانک، مسئولان استانداری و اداره کل جهاد و اداره کار می‌خواهم نگذارند زحمات چند ساله‌ام به باد برود و شرمنده خانواده خود و همکارانم بشوم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۱۹۱۷۹، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین