پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال با هدف ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش‌رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌وارد‌های دیجیتال، شرکت‌های فناور، رگولاتور و محققان، برگزار گردید. نیما قاضی بنیانگذار علی بابا، در این همایش صحبت‌های جالبی درباره سرعت اینترنت کشور کرد که جای دارد آقای عیسی زارع پور مورد توجه قرار داده و بدان پاسخ دهند. رتبه‌های ۹۷ تا ۹۹ در بین ۱۰۰ کشور و ادعای اقتصاد اول و دوم منطقه داشتن با یکدیگر سازگاری ندارند.

شعارسال: نیما قاضی بنیانگذار علی بابا در همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال با اشاره به اینکه فرصت‌ها یکی یکی کم می‌شوند، گفت: وضعیت اینترنت در کشور اصلا خوب نیست. انجمن تجارت الکترونیک گزارشی درباره وضعیت اینترنت کشور منتشر کرده که این گزارش نشان می‌دهد، در میان ۱۰۰ کشور اول دنیا از نظر GDP از نظر اختلال در رتبه ۹۹ قرار داریم، از نظر محدودیت در رتبه ۹۹ ایستاده‌ایم و از نظر سرعت هم در رده ۹۷ هستیم.

رتبه اینترنت ایران در بین ۱۰۰ کشور

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 3مرداد1402، کدخبر: 41129، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین