پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
لعنت خدا و نفرین پیغمبر بر نماینده مجلسی که بدون تحقیق کافی اقدام به دادن رای اعتماد می کند. نفرین ۱۴ معصوم بر وجود گروهی که با رویکرد محفل گرایی ، وکیل و وزیر در جمهوری اسلامی معرفی می کنند و گام دوم انقلاب و رسالت تمدن سازی در ایران اسلامی را به سخره می گیرند. آقای وزیر عزیز ، با این شیوه صحبت کردن در خصوص قرآن و حافظ قرآن، شائبه شدید پوسته گرایی دینی در مورد خودت را در ما بوجود آورده ای. بعید می دانیم حتی تعریف و استنباط نظری و عملی درستی از مفهوم تربیت(در کنار مفهوم تعلیم) داشته باشی؟ بعید می دانیم، فهم درستی از رسالت های تمدن سازی و ایجاد جهت گیری های لازم در آموزش و پرورش برای ماموریت های تمدنی داشته باشی. شخص شما را به مناظره دعوت می کنیم. از قدیمی های وزارت بپرس و آگاه باش که در بحث آموزش و پرورش، با وزیر راست و چپ تعارف نداریم. کوتاهی کنی،شرعا ، منطقی و قانونی در برابرت ایستاده ایم.

شعارسال: موج چهارم شناخت بشری یا ترکیب دو حوزه علم و دین با یکدیگر (نه در قالب تبعیت یکی از دیگری یا دینی کردن علم و علمی کردن دین، بلکه در مفهوم راهبری راهبردی و نظرگاه یابی پارادایمیک یا بنیادین) کمتر از ده- پانزده سال دیگر در کل دنیا بعنوان نوعی موج شناختی جدید، جریان خواهد یافت و گفتمان سازی بعمل امده از ان (رابطه قدرت شناخت) تعیین کننده ابرقدرت آتی دنیا خواهد بود. موجی که بنوعی تمدن سازی جدید بشری (بومی شده آن در ایران، تمدن سازی خاص شیعی و در یک پله تخفیف تمدن سازی ایرانی- اسلامی) را سبب می‌شود.

آقای وزیر آموزش و پرورش پوسته گرایی دینی را کنار بگذارید، موج چهارم شناخت (ترکیب علم و دین) و تربیت اسلامی (در کنار تعلیم)، مهندسی می خواهد نه برنامه های گل درشت

لازمه حضور موثر در این میدان رقابت تحلیلی - شناختی، رفتاری- ارتباطی و موقعیتی- وضعیتی، تعلیم و تربیت صحیح است. بر اساس سخنرانی وزیر محترم اموزش و پرورش (مراد صحرایی)، استنباط ما گرایش ایشان به سمت نوعی پوسته گرایی دینی (البته فاصله دار از بنیادگرایی ها) و کم توجهی به بحث تربیت بدلیل عدم فهم درست از مفهوم تربیت است. برای شفاف شدن کار و محک دقیق‌تر سطح توانمندی‌ها، ایشان را به مناظره دعوت می‌کنیم. حداقل حسن این مناظره این است که باید با دست‌های پر وارد میدان شود و این فرصت، می‌تواند جهت دهی جزیی و کلی روی برخی از برنامه‌های آموزش و پرورش داشته باشد.

جناب صحرایی عزیز، با وجود نقد‌های تند فعلی و اتی ما، ما را در مقابل خودتان نبینید. تا زمانی که حساسیت و تعهد کافی را در شما احساس کنیم، حامی تان هستیم و در صورت احساس انحراف یا کم کاری، جزو اولین‌هایی خواهیم بود که در مقابل تان خواهند ایستاد. آموزش و پرورش، از مهمترین پایه‌های تمدنی محسوب شده و ما با احدی در این حوزه مماشات نداریم.

تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین