پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: در سال 95 برای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سه میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است.

شعارسال: سرهنگ پاسدارماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد درحاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی واقع در ورودی قلعه فلک الافلاک گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی همزمان با هفته بسیج به منظور فرهنگ سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی، تشویق کارآفرینان و نمایش محصولات و تولیدات اقتصاد مقاومتی برپاشده است.

وی با بیان این که با کمک همین تسهیلات اقتصاد مقاومتی سالانه بیش از 200 فرصت شغلی به صورت مستقیم فراهم می شود اظهار داشت: در سال 95 برای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سه میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد اضافه کرد: به تعداد 153 نفر جهت ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی من جمله کشت زعفران،تهیه ترشیجات، تولیدعسل، بسته بندی مواد غذایی، تولید سبزیجات، گیاهان دارویی، صنایع دستی، ماهی های تزئینی، 2 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سرهنگ بازگیر با اشاره به این که مبلغ این نوع تسهیلات کم اما زود بازده اند ادامه داد: برای صنایع تبدیلی هم به 47نفر واجد شرایط مبلغ یک میلیارد تومان اعطا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در رابطه با تعداد غرفه های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 22غرفه وجود دارد که 16 غرفه مربوط به صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و تعداد شش غرفه هم مربوط به به مشاوره های فرهنگی، اقتصادی، پزشکی، حقوقی و مقابله با اعتیاد می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرم آباد در رابطه با فعالیت های مقابله با اعتیاد در سطح شهرستان گفت: شناسایی، بسترسازی، تبلیغات، بیان و شرح گسترده ی آسیب های مواد مخدر برای جوانان، اقدام قاطع، درمان، صیانت و حفظ کردن افراد درمان شده شش گام مهم و اساسی برای مقابله با اعتیادهستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبر افلاک، تاریخ انتشار: 3آذر1395، کدخبر: 16659: www.khabaraflak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
کار سپاه در شهرستان های مختلف در این خصوص واقعا ستودنی است . احسنت و هزار الله اکبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین