پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
رزم حسینی گفت: امروز فرصت مناسبی برای جوانان است تا از تسهیلات خود اشتغالی استفاده کنند.

شعار سال: رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهربابک که با حضور برخی مدیران کل استان و مسئولین شهرستان برگزار شد؛ ارایه تسهیلات خوداشتغالی با نرخ دو، چهار و شش درصد را یک فرصت مناسب برای توسعه اشتغال دانست وگفت: امروز فرصت مناسبی برای جوانان است تا از تسهیلات خود اشتغالی استفاده کنند و اعتبارات حوزه اشتغال به صورت مستمر به استان وارد می شود لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: دولت برای ارایه تسهیلات خود‌اشتغالی بسیار آسان گرفته است که همه باید از این فرصت استفاده کنند و این فرصت را بایستی به عنوان یک فرصت بی‌نظیر بدانیم. اکنونا همه رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی تسهیلات خوداشتغال باید به میدان بیایند.

استاندار کرمان تصریح کرد: اقدامات اقتصادی با توجه به بروکراسی اداری که در ایران حاکم است کار سختی است اما باید با سماجت و پیگیری پروژه‌های اقتصادی را اجرا کنید.

وی همدلی و وحدت را سبب ساز توسعه دانست و گفت: شهرستان شهربابک کمترین آسیب های اجتماعی و کمترین زندانی ها را دارد.

رزم حسینی با اشاره به زلزله های چند روز اخیر گقت: براساس توصیه های اسلامی، احادیث و روایات عقل مهمترین تفاوت انسان با حیوان است، لذا استحکام سازی هایی در کرمان صورت گرفته که در این زلزله دچار خسارت نشده‌اند لذا این نشان دهند خرمندی افراد است.

وی طرح مدیریت پیشگیری از بحران را یکی از مهمترین دستور کارهای استان کرمان دانست و بیائن کرد: ظرف چند ماه آینده طرح های عملگرایانه و کاربردی برای همه مردم کرمان مطرح خواهیم کرد تا در دچار کمترین صدمه ناشی از زلزله شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت راه آرمان، تاریخ 23 آذر 96، کد مطلب: 182658: www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین