پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
باید فیبر نوری از جلو منزل یا محل کارتان رد شده باشد تا بفهمید ما چه می‌گوییم و چه جنایاتی را به اسم خدمات، تحمل می‌کنیم. برخی از مناطق تهران، سال‌های سال است که فیبر نوری دارند. مناطقی که اسم حاجی دارند و مشهدی هم نیستند. اولین اتفاق آن است که خدمات رسانی تقریبا همه ASP‌ها به این محلات قطع می‌شود و شما فقط باید اینترنت مخابرات و جدیدا یک ASP را استفاده کنید. سرعت اینترنت در محله ما (دبستان سید خندان - کمتر ۷۰۰ متری دفتر جناب وزیر) در حد افتضاح است. بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده ایم و به سازمان رگولاتوری ثبت شکایت نموده ایم کو گوش شنوا. حتما مدیران محترم هم در دلش شان می‌گویند اگر مشکل دارید، جمع کنید از این محله بروید؟ آقای وزیر، ما خقایق را در راستای منافع ملی، احیای کرامت شهروندان، حفظ نظام و ایفای وظیفه حرفه‌ای می‌گوییم، چرا باید اجازه دهید که مدیران زیر دست، بربری به شما نشان دهند در حالی که لواش هم ندارند؟ این متن طنز نیست جناب وزیر، سربسته در خصوص یک رنجنامه است.

شعار سال: وزیر ارتباطات با بیان اینکه تا زمانی که یک زیرساخت ارتباطی پرسرعت و امن نداشته باشیم مزیت بخشی برای سرویس‌های داخلی بی معنی است، گفت: وزارت ارتباطات به دنبال راه‌اندازی شبکه‌های توزیع محتوا یا CDN برای سرویس‌های داخلی در هشت نقطه کشور است تا سرعت و کیفیت خدمات مورد نیاز مردم افزایش یابد.

بازی بازی با پروژه فیبر نوری و وعده درمانی و عملکرد نمایی چندین ساله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؟
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با جمعی از طلاب و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی پس از شنیدن دغدغه‌ها و نقطه نظرات آن‌ها گفت: دغدغه‌هایی که امروز در این جلسه مطرح شد نشان از آن دارد که مسیر همه ما یکی است، اما آنچه مشخص است برای تداوم این مسیر به همدلی، همفکری و تببین بیش‌تر دیدگاه‌ها برای شناخت دقیق مواضع نیازمندیم.

وی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی به همه ابعاد زندگی مردم ورود کرده است افزود: امروز دنیای بدون فضای مجازی برای هیچ کسی قابل تصور نیست بر همین اساس انتظاری که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد این است که زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی مردم از مواهب این فضا را فراهم کند.

زارع پور ادامه داد: در مقابل برخی این انتظار را نیز از ما دارند که، چون زیرساخت‌های این فضا را فراهم می‌کنیم تمام جنبه‌های آن را نیز مدیریت کنیم. این در حالی است که وزارت ارتباطات مسوولیتی در این رابطه ندارد و هر دستگاه و وزارتخانه متولی حوزه کاری خود در فضای مجازی است.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های مهم ما که بر اساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی دنبال می‌شود، توسعه شبکه ملی اطلاعات است که در ابتدای دولت حدود ۲۳ درصد پیشرفت داشته و اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

زارع پور ادامه داد: تا زمانی که یک زیرساخت ارتباطی پرسرعت و امن نداشته باشیم مزیت بخشی برای سرویس‌های داخلی بی معنی است.

وی تاکید کرد: در همین راستا پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها را تعریف کردیم تا رضایت کاربران را نسبت به کیفیت و سرعت اینترنت افزایش دهیم و با کار جهادی که انجام شده کار در بیش از ۳۰ شهر تمام شده است و بر اساس هدفگذاری‌هایی که داشتیم تا پایان سال ۸ میلیون خانوار را تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۲۵۶۱۷، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین