پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
یکی از راحت ترین فسادهای اداری، فساد در پروژه های عمرانی با اخذ پورسانت های ناپیدا است. از جمله راهکارهای کاهش این آسیب ، تاکید روی اولویت سنجی پروژه های عمرانی و شفاف سازی وضعیت هزینه ها و اطلاعات پیمانکاران است. مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر از ساخت دومین پل طبیعت در پایتخت داده و مدعی شده است که تا خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.دومین پل طبیعت در پایتخت به طول ۷۴۰ متر، بین دو منطقه ۱۷ و ۱۸ تهران با رویکرد گردشگری و پیاده راه ساخته می‌شود. سوال اینجاست که اولویت سنجی این پروژه چگونه انجام شده است؟ هزینه ساخت چقدر است ؟ پیمانکاران طرح چه کسانی هستند؟ منتظر شفاف سازی در خصوص این پروژه هستیم. هشدار می دهیم که بازی با اسم ها نباید روند حساب کشی ها را تضعیف کنند.

شعارسال: بشکل ناگهانی و بعد از شروع کار اعلام می‌شود که پل طبیعت دو در حال احداث است برای اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸. برایتان سوال ایجاد نمی‌شود که چرا تاکنون درباره این پروژه گران و پرهزینه، اطلاع رسانی صورت نپذیرفته است؟ پلی به طول ۷۴۰ متر که قرار است هفت ماه آینده هم (مثلا خرداد ۱۴۰۳)، به بهره برداری برسد؟


تعداد بازدید : 2


پیمانکار پروژه کیست و سه پیمانکار بعد از وی که در مناقصه شرکت کرده اند کدامند؟ هزینه اجرای پروژه چقدر برآورد شده و منبع تامین ان کجاست؟ چرا قبل از شروع پروژه درباره آن صحبت و اطلاع رسانی صورت نگرفته است؟ و.. ما هم مثل شما می‌گوییم ان شاالله بز است؟ اما بعضی‌ها را باید بیش از این خجالت داد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین