پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
«بیاتی» نماینده مجلس بیان داشت که یکی از معضلات مدارس، سرانه پایین در مدارس و پرداخت قبوض آب و برق و گاز است.لایحه رایگان شدن آب و برق مدارس در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

شعارسال: ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش آشتیان فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از معضلاتی که مدیر مدارس با آن دست و پنجه نرم می‌کند سرانه پایین در مدارس و پرداخت قبوض آب و برق و گاز است.

لایحه رایگان شدن آب و برق مدارس در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به تصویب رسید

وی افزود: مدیر مدرسه به جای پرداختن به وظایف آموزشی و تربیتی با قبوض برق و آب و گاز مواجه می‌شود و بیشترین دغدغه خود را روی این موضوع می‌گذارد. بیاتی ادامه داد: در خیلی از مدارس با اینکه دانش آموز سرکلاس است آب مدرسه قطع شده است، آموزش رایگان باید آب و برق رایگان هم داشته باشد و کارکنان مدرسه و مدیر نباید درگیر مسائل رفاهی مدرسه باشد.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در مناطق محروم اصلاً توان پرداخت این قبوض را وجود ندارد. به گفته وی لایحه رایگان شدن آب و برق مدارس در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25دی1402، کدخبر: 5995257، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین