پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
یکی از خصوصیات خوب شهروندان، دولت ها ، دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه برخی از کشورهای توسعه یافته ، جدیت و عدم ملاحظه گرایی در فسادستیزی است. خبر می رسد که همسر نخست وزیر اسپانیا به اتهام مشارکت در فساد مالی به دادگاه احضار شده است.اما در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران، وزیری(جواد ساداتی نژاد) حکم محکومیت نهایی می گیرد و در برخی از مجالس ایشان را روئیت می کنند(نظیر مراسم شهید خدمت آیت الله رئیسی در مدرسه شهید مطهری) ؟ وزیری که درباره پتانسیل فسادهای احتمالی قابل وقوع در حوزه مدیریتی اش ، با رئیس جمهور شهید هم مکاتبه مستقیم صورت گرفته بود. آقای قاضی القضات ، جدیت و عدم ملاحظه گری را از شما انتظار داریم.

شعارسال: دادگاهی در اسپانیا همسر پدرو سانچز نخست وزیر را به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به فساد احضار کرد که دولت آن را به عنوان یک انتقام جویی سیاسی محکوم کرد.

یک دادگاه مستقر در مادرید روز سه شنبه اعلام کرد «بگوا گومز» قرار است در ۵ ژوئیه در دادگاه حاضر شود تا به سوالاتی درباره اتهامات استفاده از موقعیت خود برای تأثیرگذاری بر معاملات تجاری پاسخ دهد. گومز هنوز به طور علنی به این پرونده واکنش نشان نداده است، اما سانچز آن را کمپین بدنامی برای آسیب رساندن به دولت ائتلافی چپ به رهبری حزب کارگران سوسیالیست خود خوانده است.

احضار همسر نخست وزیر اسپانیا به دادگاه به اتهام فساد مالی + آیا حکم جواد ساداتی نژاد اجرا شده است؟ جدیت در فسادستیزی کجای داستان قرار دارد؟

سخنگوی دولت اسپانیا به خبرنگاران گفت: تحقیقات مربوط به گومز مبتنی بر دروغ و اطلاعات نادرست است و دولت می‌داند که در اینجا مطلقاً هیچ چیز وجود ندارد. آنچه ما در اینجا داریم، یک کمپین بدنامی توسط راست‌های افراطی، حزب مردم و «ووکس» است.

گفتنی است اعلام احضار همسر نخست وزیر اسپانیا به دادگاه چند روز قبل از آغاز رای گیری در انتخابات پارلمان بعدی اروپا اعلام شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: 16خرداد1403، کدخبر: 1816836، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
چه حرف های قشنگی می زنی شعار سال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین