پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
شهرداری تهران بعد از سال‌ها مقاومت و با پیگیری مستمر رسانه‌های مستقل و تخصصی، چون شعار سال فهمید که آنچه که در حال حاضر اجرا می‌شود، طرح ترافیک نبوده و در قیاسی مع الفارق، چون دکانی سه نبش برای چاپیدن جیب شهروندان است. شهرداری گویا در سال گذشته، مطالعات سامان دهی طرح ترافیک را به شرکت مهندسین مشاور واگذار کرده است. خبر می‌رسد که مشاور طرح ترافیک جدید تهران تا پایان آذرماه طرح نهایی را به مسئولین ارائه خواهد داد. سوال اینجاست که چرا این فرآیند در خفا و بدور از ارزیابی و قضاوت افکار عمومی و شهروندان باید صورت پذیرد؟ شرکت طرف قرارداد کیست؟ مبلغ قرارداد چقدر است؟ شرح خدمات قرارداد چرا به اطلاع عموم نرسیده است؟ چرا نشست‌های تخصصی با دعوت از عموم برای ارزیابی و پرسش و پاسخ درباره یافته‌ها و خروجی‌های طرح برگزار نشده است؟ وقتی می‌گوییم زاکانی شهردار نیست و فاقد صلاحیت جامع و مانع برای این کار است، با چنین مصادیقی صحبت می‌کنیم. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، درخواست دسترسی به خروجی‌های طرح جهت نقد و بررسی داوطلبانه آن را از شهرداری تهران دارد.

شعارسال: محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد که مشاور طرح ترافیک جدید تهران تا پایان آذرماه ۱۴۰۳ طرح نهایی را به مسئولین ارائه خواهد داد. این طرح ابتدا در شورای ترافیک تهران مطرح می‌شود و پس از آن، در سطح ملی بررسی خواهد شد. پس از تصویب، اجرای طرح از ابتدای سال آینده (۱۴۰۴) آغاز خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این طرح، ادغام دو طرح ترافیکی موجود است. به گفته مسئولین، این ادغام در برخی معابر منجر به کاهش ترافیک و در برخی دیگر به افزایش دسترسی و حرکت خواهد شد. جزئیات دقیق‌تر این تغییرات پس از رونمایی از سوی مشاور ارائه خواهد شد.

شرکت مشاور طرف قرارداد با شهرداری برای ساماندهی طرح ترافیک کیست؟ مبلغ قرارداد چقدر است؟ + چرا یافته ها بشکل دوره ای برای عموم پرزنت نمی شوند؟

شهرداری تهران بعد از سال‌ها مقاومت و با پیگیری مستمر رسانه‌های مستقل و تخصصی، چون شعار سال فهمید که آنچه که در حال حاضر اجرا می‌شود، طرح ترافیک نبوده و در قیاسی مع الفارق، چون دکانی سه نبش برای چاپیدن جیب شهروندان است. شهرداری گویا در سال گذشته، مطالعات سامان دهی طرح ترافیک را به شرکت مهندسین مشاور واگذار کرده است. خبر می‌رسد که مشاور طرح ترافیک جدید تهران تا پایان آذرماه طرح نهایی را به مسئولین ارائه خواهد داد. سوال اینجاست که چرا این فرآیند در خفا و بدور از ارزیابی و قضاوت افکار عمومی و شهروندان باید صورت پذیرد؟ شرکت طرف قرارداد کیست؟ مبلغ قرارداد چقدر است؟ شرح خدمات قرارداد چرا به اطلاع عموم نرسیده است؟ چرا نشست‌های تخصصی با دعوت از عموم برای ارزیابی و پرسش و پاسخ درباره یافته‌ها و خروجی‌های طرح برگزار نشده است؟ وقتی می‌گوییم زاکانی شهردار نیست و فاقد صلاحیت جامع و مانع برای این کار است، با چنین مصادیقی صحبت می‌کنیم. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، درخواست دسترسی به خروجی‌های طرح جهت نقد و بررسی داوطلبانه آن را از شهرداری تهران دارد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین